Adventni venčki in dekoracija

Tokrat brez besed o adventu in pomenu. Je bilo lani dovolj napisanega :). Naj fotografije govorijo, da mi je lepo, ko me obdaja adventna dekoracija.

Bog postane človek največkrat čisto po tihem,

angeli ne prepevajo, kralji gredo mimo,

pastirji ostanejo pri svojih čredah.

Bog postane človek največkrat čisto po tihem,

javnost ga sploh ne opazi,

ljudje se ga sploh ne zavedo.

V skromnem dvosobnem stanovanju,

v bolniški sobi, v obupu noči v uri osamljenosti,

v upanju, v veselju nad ljubeznijo do bližnjega.

Bog postane človek največkrat čisto po tihem –

kadar ljudje postanejo ljudje.

(Vir: Neznan)






















Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Resnično je lepo in tudi sama sem danes z neizmernim veseljem ponovno nastavila venček.
Oseba Janja sporoča …
Izredno lepi venčki :))
Oseba Andreja sporoča …
Čudoviti venčki krasijo tvoj domek in želim ti lepo adventno nedeljo!
Pozdravček z Notranjske :-))
Oseba Janja sporoča …
Čudovito...
Oseba moi sporoča …
Krasni so, eden lepši od drugega.
Oseba Vladka sporoča …
Zelo lepi venčki Helena!
Jaz sem moram tega okroglega še naučit naredit, mogoče mi rata še letos :)
Oseba Mateja sporoča …
Krasni so vsi po vrsti.
Oseba Helena sporoča …
Dekleta, hvala za komentarje.
Tisti venček, ki je posprejan, je Merkurjev :) So jih imeli tako poceni(nekaj manj kot tri evre), da sem si ga morala kupiti :)
Oseba Maja sporoča …
Zelo lepi venčki. Naj ti vsak dan adventa pričarajo tisto posebno vzdušje, značilno le za ta čas.