Slika in voščilnica

Včeraj sem namesto v naravo šla na sprehod v zapravljalni center Seiersberg :) Da se je "napasla" moja ustvarjalna duša. Mož je sicer sklepal (ne vem, zakaj?), da bom zapravljala v trgovinah s cunjicami.



V eni od trgovin z izdelki za dom sem našla sliko, ki je zadaj za voščilnico (bila je znižana za 50 % in je logično, da sem jo morala imeti :) Predvsem pa zato, ker mi paše v dnevno). Tako je postala navdih za ustvarjanje v tem zimskem, zasneženem dnevu.

Upam, da jutri ne bo potrebno kidati, preden se odpravim v službo. :)

Komentarji

Oseba Špela sporoča …
Krasna voščilnica! Ne vem ali so perlice ali kaj, ampak mi deluje ful bogato, kljub preprostosti ;)
Oseba Andreja sporoča …
Paše, vsake toliko napasti oči, meni je potem dosti lažje :-))
Voščilnica je čudovita!!!
Oseba Sonja sporoča …
Oooohhh, Seiersberg.. odkar je Ikea tudi v Celovcu, tja sploh ne pridem več. Se pa nanj spomnim vsake toliko. Zdaj sem malo potolažena, ko sem tudi v centru Celovca odkrila trgovinico za ustvarjanje.
Čudovito sliko si kupila, mi je všeč, da je 3D. Tudi voščilnica je lepa. Malček nenavadna zate, se mi zdi, ali pa sem te mogoče v mislih preveč vkalupila :)
Oseba Maja sporoča …
Po moje smo kar vse na istem: raje zapravljamo v ustvarjalnih trgovinah kot v trgovinah z oblačili:)))
Zelo lepa čestitka. Imam občutek, kot da bo metulj vsak čas poletel.
Oseba Suzana sporoča …
Slika, ki si jo kupila je zelo lepa! S tvojo čestitko sta zelo lep par! Ja če imam na izbiro tudi jaz raje zavijem v takšne trgovine, kot pa k oblekam!
Oseba Maja sporoča …
Se pridružujem "necunjaricam"! Voščilnica pa naravnost romantična!

PS
Lepo ozadje imaš! Na blogu mislim...
Oseba Alenka sporoča …
Lepa čestitka!Metuljček je zelo lušten. Tale je bolj v mojem stilu:):)
Ampak mi je slikica tudi zelo všeč, 3D vrtnica.....rada bi jo videla v celoti:)
Oseba Tanja E. sporoča …
Kako lepo je "mahati" v isti jati, me točno vemo kaj imamo v mislih, ko rečemo "necunjarice", a ne? Iz kake ustvarjalne trgovine pa ne prehitro, dokler ni zadnji kotiček preiskan, he...he.. Lepo si naredila čestitko!
Oseba Janja sporoča …
Slika in voščilnica, kakšna usklajenost.Lepo. Lp
Oseba Čarobna hišica sporoča …
Očitno se je izlet v šoping center splačal ... če ne za drugega zaradi prelepe vrtnice, ki zdaj krasi tvoje stanovanje ... in se prav lepo poda k čestitki ...
Oseba Anonimni sporoča …
Prekrasne su mi obje Helena!
Lijep pozdrav.
Oseba Helena sporoča …
Sonja - kaj pa vem :) Nenavadna zame mogoče v toliko, da ni pobarvanega odtisa? Se mi zdi, da se pri voščilnicah (mogoče še kje) še kar iščem ... :)
Maja - ozadje bloga je fotka, sneta z neta in prilagojena za ozadje.
Da ne bo pomote: kdaj in kdaj tudi rada zavijem in kaj zapravim v trgovinah s cunjicami :)
Oseba MarikaGabez sporoča …
Te povsem razumem, zakaj je slika morala s teboj.
In kot Sonja, tudi jaz menim, da je malo proč od tvojega stila. Si nas prijetno presenetila.
Obe sta lepotički.... taki romantični.
Oseba Vladuška sporoča …
Ja, tudi to paše včasih namesto nakupov in tudi jaz že dolgo več ne zapravljam za cote, ampak za vse, kar ima veze z ustvarjanjem :))) Lep navdih si dobila ob svoji novi sliki in še fora mi je bila, ker sem morala 2x pogledati na katerem blogu sem, ko imaš spremenjen izgled :))))
Oseba Hali sporoča …
He he he, kako smo si podobne... ampak slika je prekrasna, voščilnica s tem metuljem prav tako. Naj nam prinese pomlad kmalu!
Oseba Jana sporoča …
Krasna inspiracija in še lepša čestitka. Barve so mi super.
Oseba moi sporoča …
Vidim, da nisem edina, ki ne gleda za cotami ampak išče inspiracije v drugih trgovinah ;)
Krasna voščilnica z metuljčkom.
Oseba Vladka sporoča …
Zelo lepa je, posebna :)
Oseba helena sporoča …
Zelo lepa in romantična. Tudi jaz, odkar sem se vrgla v čestitkarstvo, sploh ne zavijem več v trgovino z oblačili, zdaj imam kar naenkrat dovolj oblačil.
Oseba Manuela sporoča …
Woow ta čestitka pa res zgleda fenomenalno! Všeč mi je papir, ki si ga uporabila in pa seveda čipka. :))


Lepo se imej,
––––•(-•( Manuela )•-)•––––
Oseba Kefa sporoča …
Prečudovita. Sem brez besed.

Papa Kefa***