Top sladica

Med sladicami, ki jih imam najraje in ki jih z veseljem tudi naredim, je na vrhu seznama tiramisu.


Foto: Art.com

Bloga ne nameravam spreminjati v kulinaričnega, le novo voščilnico moram opremiti s primernim besedilom :)


Za izdelavo tiramisuja sem preizkusila kar nekaj receptov, najboljši pa mi je spodaj zapisani, najden v eni stari nemški reviji.

Podlaga: otroški piškoti, poškropljeni (ne jih preveč namočiti!) s pravo kavo (lahko je malo sladkana, vendar ni potrebe), v kateri je malce ruma.

Nadev: 500 g mascarponeja, 200 g sladkorja, 2 dl mleka, po želji malo limoninega soka, 40 g želatine, 1,20 l sladke smetane.

Pasta: 50 g sladkorja, 3 žlice vode, 6 žlic močne črne kave. Sladkor in vodo kuham, da karamelizira (ostati mora tekoča), odstavim in primešam vročo kavo.

Mascarpone spasiram, dodam sladkor in mešam, dokler se ne raztopi, primešam mleko in limonin sok. Želatini dodam malo vode, pustim, da nabrekne, nato jo na štedilniku (ali v mikrovalovki) raztopim. Smetano stepem. Mascarpone in želatino premešam (in to hitro, da ne nastanejo grudice. Sicer lahko uporabimo tudi želatino fix), dodam smetano. Kremo razdelim na dva dela, enemu dodam pasto.

Na prvo plast piškotov dam en del nadeva, nato položim drugo plast piškotov (malo jih pokapljam s kavo), zopet nadev in na vrh posipam kakav v prahu. Za nekaj časa dam na hladno, da se sladica strdi.

In potem pride dobra deklica, ki vso umazano posodo ter pribor lepo umije in pospravi :)

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Mmm tiramisu, tudi jaz ga imam rada!
Čestitka pa je tako, tako, ... mmm sladka :-))
Zelo lepa je!
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
V mojem receptu, pa ni paste, a se bere prav dobro...naslednjič poskusim še tvoj recept. Sladka čestitka!
Oseba Anonimni sporoča …
Volim tiramisu, njamii!:)
Čestitka je preslatka!
Lijep pozdrav.
Oseba Alenka sporoča …
Tako tale tvoj tiramisu, kot čestitka sta zelo njami!!!!
Jaz pa ne bi zdajle tiramisuja( Ja pa jade:):):):)), jaz bi rada tako barvala!!!!!Ma jaz bi oboje!!!!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
tiramisu je definitivno moja najljubša sladica.moj recept je precej drugačen od tvojega, a zelo, zelo enostaven.
tako punčko ( če prav vidim je to sploh angelček) bi pa najbrž vse imele rade, ker lepo pomije.
voščilnica mi je tudi zelo všeč.
Oseba Janja sporoča …
Tiramisu je odlična slaščica.
Voščilnica je zelo lepa in zelo lepo pobarvan odtisek!
Lp
Oseba MarikaGabez sporoča …
Najbolj mi je všeč konec pripovedi, ko pride dobra deklica in.... Tako bi jaz rabila. Velikokrat.
Zelo lepa voščilnica in ta široka čipka....tiramisu pa mislim, da nisem delala že nekaj let. Mogoče je pa spet čas.
Oseba Vladuška sporoča …
Ti pa imaš čarobne roke, da si si ustvarila deklico, ki ti vse pomije, pobriše in pospravi. Krasen domek si ji naredila na tej čestitki in recept velja preizkusiti, ker tudi sama obožujem tiramisu.
Oseba moi sporoča …
Njami, čestitka in še recept. Tudi meni je tiramisu med najljubšimi sladicami.
Oseba Tina sporoča …
pri čestitki mi je zelo všeč velik kos čipke v ozadju, da ravno primeren pridih domačnosti, glede na njeno naravo. recept za tiramisu je pa čisto drugačen od tistega, ki ga jaz uporabljam. Bi bilo zanimivo poskusiti tvojo izvedbo.