Morska kotička

Še ostajam pri morju, čeprav nisem morski tip. Kakšnih pet dni na leto sončenja na plaži in plavanja v morski vodi je čisto dovolj. Rada pa imam dekoracijo, vezano na morje.

Za današnji čas je verjetno kar malo čudno, če otrok ne vidi morja vse tja do osnovne šole. Ampak pri nas doma je že bilo tako. Malo zaradi financ, še več zaradi kmetije. Le kje bi starša našla nekoga, ki bi prevzel tako skrb samo zato, da bi lahko šli na morje. Ni šans. In tako je bilo do tretjega razreda OŠ, ko sem šla s teto in stricem v sindikalno prikolico v Vrsar. Spomnim se samo groznega domotožja in želje, da bom čimprej spet doma :) Za spomin na prve počitnice ob morju pa mi ostajata tudi dva poslikana krožnika, viseča v ustvarjalni sobi.

Ne vem še, če bova letos dopustovala na morju. Zaenkrat sta mi dovolj morska kotička :)


Imejte se fajn!

Komentarji

Oseba Danii sporoča …
Ooo, kako čudovit morski kotiček si naredila.
Samo zamižim in sem že na morju :-)
Oseba Roberta sporoča …
Kakšen luškan kotiček, sploh morska ptičja hišica se mi nadvse dopade. Taprava morska harmonija!
Oseba Andreja sporoča …
Zelo lepo si spedenala tale kotiček in ni čudno, da te ne vleče na morje :-))))
O ja, vem kako je to! Zaradi kmetije tudi jaz ne bi nikoli videla morja s starši, a sem imela na srečo teto, ki me je vsako leto vzela seboj :-))
Z razliko od tebe, sem na morju neizmerno uživala in domotožja nisem poznala :-))
Pozdravček
Oseba Janja sporoča …
Čudovito si pričarala morje v domačem okolju :). Zelo lepa hiška in čoln ♥. Lp
Oseba helena sporoča …
Zelo lep morski kotiček, ampak jaz brez morja ne morem. Pa ne da bi ležala na plaži, ampak vonj po morju, borovcih, pluskanje valov, .... Ne gre in ne gre.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lep kotiček imaš in morsko vzdušje je res nekaj čisto posebnega. Se pa pridružujem tistim, ki imajo zelo radi morje. Ne vleče me na smučanje, niti kam drugam, na morje pa skoraj moram vsako leto in to najmanj za 14 dni. Tam se vedno znova prerodim, ampak pogoj je, da nisem v gužvi, če se le da nekje na samem.
Oseba Dijana sporoča …
Super morski kotiček imaš, tako nežnih in pastelnih barv! Sama imam rada morske destinacije, polne dišav in obale za sprehode. Voda sama in žganje na soncu me pa sicer ne privlači :/ LP:)