Tema in hlad notri, zunaj pa - poletje


Rolete spuščene, vsa okna zaprta, vrata iz kleti odprta, da kroži zrak. In prijeten hlad v hiški, medtem ko je zunaj še nekaj nad 30 vročine. Nič hudega mi ni tukaj za računalnikom, z rdečim radlerjem v roki. Čakam na vsaj kakšno stopinjo manj, da mi ne bo prevroče, ko se bo koža barvala v rahlo rjavo. Ne preveč, ravno toliko, da me kdo vpraša, če sem bila na morju :) Če se mi bo ljubilo, pa še malo bicikliranja. Vendar niti slučajno ne toliko kot pred dnevi.  En počasen vzpon do prve vasi nad nama in potem prijeten spust skozi gozd.


Voščilnica je bila dana nečaku za rojstni dan. Ni ribič, le ljubitelj vode je. Zdaj bi mi prav prišel kakšen bazen ali bližnji ribnik, kjer bi se lahko ohladila. Ali čista (naj bi bila) Nadiža, kjer bo moje letošnje (in že nekaj let) "morje" in plaža.

Imejte se lepo!

Komentarji

Oseba Alenka sporoča …
Zelo lepa čestitka!Čudovito pobarvana!!!A imaš to štampiljko?Zelo lepa!
Vročina, pa tudi mene "ubija"!Meni ni tako lepo,... v bloku, sicer je tudi pri meni tema in je dokaj znosno,...ampak...
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
leeepa!da ne rečem,da mi je ful zanimiva. specialna kombinacija.
če ti bo še vedno prevroče,ko boš hodila k Nadiži, se lahko prav lepo ohladiš v Soči.
upam, si reči, da je malček toplejša kot ponavadi, najbrž zato, ker je tako nizka.
sicer pa tudi jaz ne prenašam najbolje tole vročino, imam pa najboljše stanovanje za to vročino. V našem stanovanju je vedno hlad.
Oseba Janja sporoča …
Odlično pobarvan motiv, super obdelana podlaga .... ja se vidi, da je suša :)), zemlja je vsa razpokana. Zelo mi je všeč voščilnica.
Sem bolj zmrznjena in mi vročina še ni prišla do živega :). Lp
Oseba Helena sporoča …
Alenka, štampiljka je digitalna. Hm, ko bi vedela, kje sem jo našla??!!
Natali - meni je Soča absolutno premrzla, Nadiža je ravno pravšnja :)
Janja - tudi mene vročina še ne zdeluje in sem kar vesela za takšno poletje.
Hvala za komentarje!
Oseba Maja sporoča …
Zelo lepa čestitka, še posebno mi je všeč, kako si pobarvala vodo. Tudi pri meni v stanovanju ni nobene vročine, pravzaprav me je še tri dni nazaj zeblo.
Oseba Goga sporoča …
Mene pa tale vročina še ni dotolkla, sodim namreč med zmrzuhe in mi visoke temperature prav pašejo.

Soča za kopat, sej niste resne, čist premrzla.
Mene še v morju večkrat zebe ;).
Ribič je pa prekrasen, res je lepo pobarvan in tako uživaško deluje :), prima si obdelala ozadje, všeč mi je razpokice in mreža, res fajn:).
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito si jo naredila in to ozadje je tako fantastično, da zgleda kot pesek. Ta vročina pa res ni druga, kot biti v hiški na hladnem. Zunaj se potikam bolj kot ne zjutraj in proti večeru. Uživaj.
Oseba Alenka sporoča …
Hvala Helena! Mislim, da vem kje si jo našla:):)
Oseba Simona sporoča …
Zelo lušna poletna voščitka.
Oseba Jana sporoča …
Super poletna čestitka. Bi še jaz malo noge namočila v tisto vodo. Izgleda prav prijetno osvežilna. :)
Oseba klementina sporoča …
lepa lepa prav prinese luste po vodi =)
sreca tvoja za hlad mi imamo notri 33 stopinj samo cez noc za par stopinj pade
Oseba Maja sporoča …
Prav lepo je bilo prebrati tvojo objavo, se vidi, da si RES uživala in to se vidi tudi na končnem rezultatu. Bdi še naprej tako lepo :)
Oseba Marna sporoča …
Super lepa in izvirna voščilnica! Znamke ji dajo piko na i. Mreža pa itak!
Oseba Tina sporoča …
Kako lepo si jo sestavila. Tista mreža v ozadju motiva je tako lep dodatek.
Oseba Andreja sporoča …
Veliko sem zamudila pri tebi in tale čestitka je enkratna, ker si uporabila različne materiale. Motiv je zelo carti in lepo pobarvan :-))
Oseba Marina sporoča …
Zelo zelo mi je ušeč kombinacija materialov in barv in kako si vse skupaj spravila v eno celoto... superca=)