Enakost in enakopravnost


"Razmišljam, da bi ..." "S čim pa razmišljaš?" "Ja, s tistim micenim oreškom ..." :)



Nekako tako, v šaljivem tonu, poteka najin pogovor, ko dragemu kaj predlagam. Do odločitve pridem tako, da na glas razmišljam.

Pri njem gre to drugače. Razmišlja sam pri sebi, odločitev, predlog pa pove na glas.


To je samo en primer, ki kaže na to, da sem res z Venere, on pa z Marsa. Da sva različna. Nisva enaka, sva pa (vsaj mislim, da sva) enakopravna.


V otroških letih sem ugotavljala, da ima mama prav gotovo raje sestro kot mene. Večkrat si je izborila prostor v postelji staršev kot jaz. Zdelo se mi je, da je deležna več objemov kot jaz. Zdaj vem, da sva si bili samo različni in zato deležni enake ljubezni na različen način. Bili pa sva enakopravni.



Enakopravnost ne pomeni isto kot enakost. Šele potem, ko upoštevam raznolikosti in razlike, lahko govorimo in se trudimo za enakopravnost med spoloma, za enakopravnost med narodi, med različnimi verami ...



Z veseljem bodimo različni, enkratni in neponovljivi, trudimo pa se za enakopravnost.

Komentarji

Oseba HRANDICA sporoča …
Uh, kako krasni izdelki izpod tvojih prstov. Res obvladaš! Všečno.
Oseba Janja sporoča …
Zelo lepa serija različnih izdelkov. Meni zelo všečna je četrta ribiška voščilnica. Lp
Oseba Zondra Art sporoča …
Sve mi je tako lijepo, prekrasne su boje, motivi... divno!

Tebi i tvojoj obitelji želim miran i blagoslovljen Uskrs!:)

Lijep pozdrav.
Oseba Hali sporoča …
Kako lepo si napisala in seveda ustvarila tudi!
Oseba Simona sporoča …
Tvoje besede res kar božajo in vedno spodbudijo k razmišljanju. Izdelki pa ponovno lepi.
Oseba Mojca sporoča …
Toliko odličnih izdelkov, da se kar nisem mogla odločiti, kateri mi je najbolj všeč... Vsak po svoje, vsak drugače. Se pravi - so enakopravni :)
Oseba Helena sporoča …
Mojca, me veseli, da so ti enakopravni kljub različnosti :)
Oseba Andreja sporoča …
Luštno branje :-))
In kako si bila pridna in tole je pravi boom, za vsake ga nekaj, kajne :-))
Zelo so lepe vse po vrsti!
Oseba Vladuška sporoča …
Vau, to pa sem si zdaj napasla oči. Koliko enih izdelkov. Vsaka izraža svoj moto in svojo tematiko in zelo lepo si jih naredila. Jaz sem vsekakor za enakopravnost. Lepo si to napisala.
Oseba Metuljčica sporoča …
Všeč mi je, da sem lahko svobodna, da si ne dovolim "pijavk", ki pijejo kri, da se znam pridružiti ali umakniti na primeren način. Seveda sem za enakopravnost. Lepo si zapisala in kako zelo pridna si bila. Prav uživala sem ob tvoji čudoviti ustvarjalnosti.
Oseba Helena sporoča …
Vsem hvala za lepe komentarje.
Izdelki pa so nastajali v zadnjih tednih, tako da nisem bila preveč pridna :)
Oseba Biljana sporoča …
Prekrasni izdelki, in zelo,zelo zanimiva objava;)
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
zelo lep prispevek. in zanimivo si ga pospremila s tvojimi različnimi voščilnicami z različnimi stili in motivi, a najbrž so vse enakovredne, ups, enakopravne.
tudi jaz sem za enakopravne.
Oseba Tanja E. sporoča …
O Helena, tale objava pa je zelo bogata:))
Mislim, da se je pisalo leto 1996, ko sem prvič brala Grayevo o moških z Marsa in ženskah z Venere. In sem jo kar požirala. Vsak stavek bi lahko podčrtala. Ja res je tako, ja res je tako... Res smo si različni, včasih spet kar malo pozabim na to, pa na moško votlino v procesu iskanja rešitev...
Čestitke pa so zelo lepe vse po vrsti. Tista ribiška je tako globoko meditativna, kot je lahko ribolov sam po sebi, super si ujela "štimung" ribolova.
Z veseljem podpišem zadnji stavek tudi jaz. Lepe praznike tebi in tvojim :))
Oseba Helena sporoča …
Vidiš, na brlog pa sem že pozabila - teoretično. Praktično pa vem, kako zgleda :)
Hvala!
Oseba helena sporoča …
Uh, tole pa je poplava čudovitih raznolikih čestitk. Pridna...:):)