Silhueta in Photoshop obdelava


Podobno voščilnico kot je spodnja, sem našla pri Lucy. Za osrednji motiv sem se malo igrala v Photoshopu (PS). Pravzaprav sem najprej zaposlila dragega. Voščilo v prejšnji objavi sem napisala ročno in ga skenirala. L. je v PS "izločil" črke od podlage in jih "prilepil" na vzorčast digi papir. Na enak način sem se lotila obdelave silhuete, najdene na netu.
Morda kateri pride prav, zato sem pripravila navodila. Upam, da so dovolj jasna :)


1. Sliko, ki smo jo izbrali uvozimo v PS. V opravilni vrstici Select izberemo funkcijo Color Range.


2. V odprtem oknu  kliknemo na Image, v polju Select izberemo Highlights, odkljukamo Invert. Okoli silhuete se pojavijo migetajoče črtice. Vse skupaj kopiramo (Ctrl+C).



3. Na internetu poiščemo kakšen zastonjski digi papir, si ga shranimo na računalnik (kar verjetno tako že imate :)). Papir z miško "primemo" in povlečemo v Photoshop (v desni spodnji kot - tja, kjer je označeno z rdečo!). Sedaj se nam v polju za obdelavo prikaže ta prenesen papir. Vtipkamo Ctrl+V - prilepimo silhueto. Na papirju se pokaže slika silhuete. Pritisnemo Enter ter dobljeno shranimo v kakšno mapo v računalniku kot jpg format.


Vzorčast papir s profilom sem nato oblikovala v Wordu na ustrezno velikost ter fotokopirala. Okoli silhuete sem odtisnila štampiljko okvirja in izrezala z ovalnim nestijem. In to je to :)


Lep in sončen dan!

Komentarji

Oseba Marjeta sporoča …
Hvala za navodilca. Sicer s PS še nisem delala, sem si pa shranila povezavo - za vsak slučaj, če me kdaj pot zanesek temu programu.
Oseba Goga sporoča …
Uuuuuuuuhh, božanska je, mene takšne silhuetne že dolgo fascinirajo, sem že razmišljala o nakupu štampilke, sedaj pa ne bo potrebno :). Hvala za navodila enkrat se je gotovo lotim.

Lp; Lili
Oseba Marina sporoča …
mmm zelo simpatična voščilnica... Sama se sicer tako redko poslužim digitalnih štempiljk in pa papirjev, ampak vseeno hvala za tutorialček, morda pa kdaj pride prav=) Lep začetek tedna ti želim...pappa
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala, da si se potrudila in pripravila jasna navodila. Čestitka je čudovito ženstvena. Lep dan.
Oseba Biljana sporoča …
Zelo elegantna.
Oseba Janja sporoča …
Tako lepo, elegantno, malce skrivnostno deluje osrednji motiv voščilnice. Mi je zelo všeč.
Hvala za navodila :). Lp
Oseba Apollinariya sporoča …
Helena! Si tako prijazna)Vedno mi polepšaš dan s svojim komentarjem!)Hvala ti!!!
Oseba Andreja sporoča …
Hvala za navodila in čestitka izgleda zelo elegantno!
Lepo si jo izdelala :-))
Oseba Helena sporoča …
To z veseljem naredim, ker imaš res vrhunske izdelke, vredne občudovanja!
Oseba Mojca sporoča …
Super navodila in res čudovita voščilnica. Tako preprosta in hkrati tako elegantna, ravnoprav okrašena, skratka perfec. LP
Oseba helena sporoča …
Čudovito in hvala za navodila!
Oseba Vladuška sporoča …
Super navodila, hvala za tole in čestitka je zelo lepa.
Oseba Aleksandra sporoča …
Joj, čudovita je! Tele silhuete že dolgo tudi jaz občudujem. Hvala za povezavo. Zagotovo jo naročim v prihodnosti!

Pozdravček,
Aleksandra