Z mislijo na morje



Z včerajšnjo objavo je bila Vladka že z mislimi na morju. Podobno je pri meni :) Le da moje morje ni več tako oddaljeno. Nekaj sem ga že užila med kratkim majskim potepanjem, še več ga bo v prihodnjem mesecu.


Takšnih ribic kot je na tej voščilnici verjetno ne bo. Ne v morju in ne na krožniku. Pravzaprav bo čisto dovolj, če bom kakšno videla v morju, na krožniku bo le pri mojem dragem. Veliko raje imam ono svinjsko :)   Vzrok bo verjetno v zastrupitvi s hrano pred več leti. Od takrat ne maram jedi, ki sem jih jedla tisti dan. Ribe si "privoščim" le tu in tam. Že zato, ker so zdrave in prehranski strokovnjaki svetujejo, naj jih jemo vsaj dvakrat tedensko.

In veste, kje so mi najboljše? V Dolini Vinettu v Zg. Sveči. Priporočam za kakšen izlet. Še prej pa skok na vrh Donačke.

Pa lep vikend. Ker bo bolj kisel, naj bo več časa za ustvarjanje in cartanje :)


Komentarji

Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
ha, tokrat si me pa presenetila. takega stila pa nisem pri tebi navajena, ampak mi je pa zelo všeč. igrivo in optimistično. lepo.
morje ni moja domena, zato ga najbrž letos sploh ne bom videla. se bom držala kar moje lepe Soče ;)
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo simpatične so te barvne ribice in kar vabijo na obalo :))) Meni že samo misel na valovanje morja in poležavanje ter branje, sprošča. Počasi se bo začela sezona odhajanj na dopust, jaz pa vedno pri repu, ampak sem se že navadila :)) Lepo si fotografirala s to zamegljeno hiško v ozadju.
Oseba Maja sporoča …
Lušna, vesela čestitka, ki kar vabi na morje.
Oseba Alenka sporoča …
Lepa pisana čestitka, kot je pisan dopust na morju! Ti si z eno nogo res že na morju:):)
Oseba Janja sporoča …
Ribice so čudovite in tako lepo si jih umestila na voščilnico. Lp
Oseba Simona sporoča …
zelo simpatični ribji trio.
Oseba Helena sporoča …
To fotografiranje je posledica novega objektiva :)
Oseba Mojca sporoča …
Oooo kako lepe ribice in res čudovita voščilnica. Res spominja na more ... letos ga zame na žalost ne bo, ker je denarnica bolj prazna :( mogoče prihodnje leto. LP
Oseba Andreja sporoča …
Čudovito čestitko si naredila in vidim, da počasi prihajajo misli na morje!
Zdi se mi, da hočemo imeti tudi čimboljše fotoaparate, kajti tudi jaz sem ga že dala v plan nabave :-))))
Hvala za obisk in tvoj komentar. Veš, moj ta naj naj bližnji možek ima še hujšo omamo in se ji še bolj posveča; jaz ji pravim ljubica, v resnici pa je harmonika :-))
Lep vikend želim!
Oseba Hali sporoča …
Jojjjjj kako dolgo nazaj smo obiskali to dolino in jedli ribice. Njami so bile, kot je lepa tvoja čestitka z ribicami!
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Kakšna simpatična čestitka. Jaz imam pa zelo rada ribe, a jih ostali nimajo, tako niso tako pogosto na jedilniku :)
Oseba Helena sporoča …
No, potem je pri meni enako :) Tudi moj ima "ljubico" :)
Oseba Tina sporoča …
O, kako vesele ribice! Všeč mi je brezskrbnost tvoje voščilnice, kot bi bilo videti, da si z mislimi na morju.
Oseba Čarobna hišica sporoča …
Krasne ribice, ki naredijo čestitko prav posebno ... ja res se bližajo morski časi ... ;o) ... uživaj kjerkoli že boš ...
Oseba Biljana sporoča …
Prisrčna je!!!!
Oseba Metuljčica sporoča …
Luštna je tale tvoja poletna! Rada imam sonce, morje, še posebno pa hribe! Kar se tiče fotografiranja in obdelave slik, pa kapo dol! Pridem v šolo.
Oseba Helena sporoča …
Brez problema te sprejmem :) Le pridi!
Pa hvala ...
Oseba moi sporoča …
Simpatične ribice, teh bi bilo škoda pojest ;)