65. izziv na Craftalnici


Temo za tokratno sodelovanje na Craftalnici je določila Janja. Odločila se je za spodnjo postavitev.





Prvič sem podlago (vzorčast papir) voščilnice naredila s pomočjo živilske PVC folije in potiskane plasti papirnate sarviete. Postopek je nazorno prikazan tukaj. Zanimivo in zelo uporabno.

Štampiljka prijateljic je LOTV (Janja, hvala za odtis!).


Napis je narejen z Vladkino štampiljko iz zbirke Misli. Besedo "srce" sem nadomestila z izsekanim srčkom, premazanim s svetlečim 3D premazom.


Želim ti lep teden, v katerem je vsak dan najboljši in preživet s prijatelji.

Komentarji

Oseba Simko sporoča …
Wow, wow, wow... kako fantastična voščilnica! Hvala za link, kjer je lepo prikazano, kako lahko uporabimo servieto na voščilnici in jo pritrdimo na papir brez lepila. Zelo lepo pobarvan odtis, misel taprava in barvno zelo všečna z vsemi dodatki. Krasno!
Oseba Simona sporoča …
Vesela, barvita in polna simbolike. Meni je preprosto všeč.
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
iii, takšne "čipkaste" voščilnice sem kar malček pogrešala pri tebi.
ta pa presega vse, tako s postopki, kombinacijo, barvami, mislijo, skratka vse je vrhunsko.
hvala za linke!! bodo prišli prav!
Oseba Mojca sporoča …
Kako krasne barve in uau kako lepo pobarvan odtis. Res popolna voščilnica. LP
Oseba moyca sporoča …
Zelo lepa voščilnica in zelo lepo izdelana!!
Oseba Mojca sporoča …
Krasno pobarvan odtis, kapo dol :)
Oseba Andreja sporoča …
Uf lepa lepa zelo :-))
Krasno si jo sestavila skupaj in čudovito pobarvala motiv!
Oseba Klara sporoča …
Krasna je....uporabila si čudovito žive barve. Všeč so mi čipkaste rožice in prtiček. :)
Oseba Tiara sporoča …
Popolna je. Z vsemi temi detajli res lepo deluje.
Oseba cestitke N.E. sporoča …
Res je čudovita. Zelo mi je všeč odtisek, ki je čudovito pobarvan.
Oseba petra m sporoča …
Uau, zelo lepa čestitka, sploh mi je všeč vijolična kombinacija in odtisek si zelo lepo pobarvala...bravo!!!
Oseba Helena sporoča …
Hvala vsem! Komentiranje ima poleg prijetnega občutka tudi to dobro lastnost, da prideš do kakšne nove blogerke (Moyca, Čestitke N. E. in petra m, hvala, ker ste se oglasile in sem vas tako "našla")!
Oseba Vladuška sporoča …
iiiii, kako lepa je. Krasno si jo pobarvala in dopolnila s papirčki in dodatki. Res zelo lepo.
Oseba Metuljčica sporoča …
Tole si pa tako lepo pobarvala, dodala napis in ustvarila celoto, da "kapo dol". Super si!
Oseba Kefa sporoča …
Čudovite barve...super pobarvan odtis...noro mi je všeč.
Oseba Janja sporoča …
Joj in to vidim šele danes. Čudovita voščilnica, prekrasne barve in super pobarvan odtis. Kot iz pravljice ♥. Lp
Oseba Ana K. sporoča …
Čudovite barve, super izdelava...krasna je!
Oseba Tina sporoča …
Helena, tako zelo je lepa.... Izjemno so mi všeč barve, čipka in čudovito odtisnjen napis s srčkom.
Oseba Tanja E. sporoča …
Iiiiiiiiii, kaj tako srčkano lepega pa že dolgo nisem videla. Čudovita je!, LP:)
Oseba Goga sporoča …
Kakšna krasnica, tako lepo si pobrvala punčici, da sta kot živi. Všeč mi je tudi srček na napisu in........., Mah všeč mi je cela, pa pika.
Lili
Oseba Danii sporoča …
Tko kjut čestitko si naredila :-)