Smrečice z rdečo zvezdico in sv. Miklavž


Ojla, vsem skupaj. Preverjam, če ste še vse tukaj po sinočnjem obisku dobrega sv. Miklavža s svojim belim in črnim spremstvom? Eh, za vas me res ni strah, saj sem trdno prepričana, da ste s svojimi dobrimi deli skozi vse leto dobile le darila in takšnih se parkeljci nadvse bojijo.



Priznam, da me je malo strah, ko bom šla popoldan v razred. Bojim se, da nekaj otrok ne bo. Kakšna dva ali trije bi bili primerni kandidati za sprejem med črno Miklavževo spremstvo. Hkrati pa upam, da so dobremu možu sveto obljubili, da se bodo poboljšali in bom danes imela opravka s samimi angelčki. Kar tudi seveda so, le tu in tam jim včasih za kakšen trenutek zraste majhen rogec. Ne le njim, tudi nam odraslim :)






Komentarji

Oseba Kirena sporoča …
Zelo je lepa.
Oseba katka sporoča …
Hja, je že tako, da se včasih tudi "tačrni" branijo neposlušnih otrok ... ;)

Tele tvoje voščilnice so pa tako kjut. Preproste, zgovorne ... bi skoraj rekla minimalistične, pa vendar dovolj bogate. Res luštno!!
Oseba iris-irena sporoča …
zelo mi je všeč postavitev in izdelava voščilnice. eko papir (vsaj mislim, da je za podlago) daje pa še poseben čar.
lp
iris
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite voščilnice. Otročki pa morajo vsake toliko imeti kakšen rogec, saj drugače bi bilo pusto a ne?
Oseba Helena sporoča …
Ja, tako je :) Je bolj zanimivo, pestro ... :)
Oseba Maja sporoča …
Čudovite voščilnice:)
Kar se tiče otrok, upam, da so jim parklji vsaj malo dali misliti in da bo njihovo obnašanje če že ne vzorno, vsaj nemoteče. Moj junior v te može še vedno verjame in ga kar malo stisne, če mu omenim parklje ;)
Oseba moi sporoča …
Krasno pokrajino si ustvarila.
Glede tvojega razmišljanja pa imamo vsi v sebi oba pola in včasih eden prevlada ;) Taki pač smo ;)
Oseba Metuljčica sporoča …
Tole je pa več kot lepo, smrečice si čudovito dodelala in vočilnica je zmagovalka!
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite voščilnice in zelo lepo jih je pogledati toliko na kupu!
Tudi smrečice samostojno so zelo cjut :-)) Super šablonca!
Oseba Tanja E. sporoča …
Res lepe voščilnice si naredila, vse mi je všeč na njih, tudi ta belina na vijugicah je prav posrečena.
LP:)
Oseba Vladuška sporoča …
Kakšen čudovit kupček smrekic in čudovite čestitke. In tudi jaz sem se zapičila v vijugice z belino. :) Ampak pravzaprav je celotna čestitka čudovita, skladna in zimsko pravljična. Jaz sem bila zelo pridna in mi je Miklavž nastavil mandarine in čokolado :)
Oseba Janja sporoča …
Zelo, zelo lepe voščilnice. Barvna kombinacija in postavitev sta čudoviti.
Nekaj sladkarij in sadja se je tudi znašno na mojem krožniku :). Lp
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
uuu kakšen kupčke :)
zelo všeč pa mi je tudi snegec na swirlih oz. frlcih kot jim pravimo pri nas.
kako pa bi ločili dobro od zla, pridnost od nepridnosti, če bi občasno ne pokazali tudi tisto negativno stran ?
otroci nja pa kar bodo otroci, ker je tako lepo v njihovi družbi.
Oseba Mojca sporoča …
uau kako si bila pridan, saj je tvojih voščilnic orgromno. Všeč so mi tele super smrečice in tudi napis je lep. lp
Oseba Klara sporoča …
Zelo, zelo lepo narejeno...všeč mi je kako si pričarala zimsko idilo na tem naravnem ozadju. :)
Oseba Janja sporoča …
Prelepe voščilnice so nastale...
Oseba helena sporoča …
Prečudovite so in za današnji dan prav fantastične, posebej zasnežene vijugice.