Sezona maturantskih plesov



Začela se je sezona maturantskih plesov. Oblekce do tal ali mini, salonarji ali balerinke, kravate ali metuljčki ... Morda eden najlepših trenutkov v življenju dijaka, ki ostanejo v spominu maturantov in njihovih staršev. Priprave so v polnem teku in včasih imam občutek, da si starši veliko bolj kot otroci belijo glavo, kaj bodo oblekli in kako bodo zgledali njihovi najstniki oz. najstnice.


Žal je nekaterim od njih maturantski ples le še ena čaga več. Nič novega, saj je bilo tako tudi takrat, ko sem bila sama "maturantka" (sem iz tistega obdobja, ko smo imeli zaključne izpite). Komaj so čakali, da se starši poberejo domov in se je začel "after party" z zalogami alkohola. Moji spomini na ples so bolj megleni. Ne zaradi alkohola, ampak leta pač pustijo svoje.



Maturantski ples je tudi velik finančni zalogaj. Zato je dobrodošla kakšna finančna donacija s strani povabljenih. S tem namenom sta nastali voščilnici, kamor so skrili eurčke in pomagali staršem pri kritju stroškov.




Imejte se lepo!

***********

1. voščilnica (navdih pri Vladki):
- reliefna srajčka: Tim Holtz - Bricked & Woodgrain
- kovinska šalbona: Cottage Cutz - Winter Owl Shape
- Distress Ink - Pumice Stone
- barvne krede Faber Castel - Soft Pastels ter lak za lase, da je pastele utrdil na podlago
- napis: sprintan (strešico na c sem dodala šele po fotografiranju)

2. voščilnica:
- reliefni srajčki: Cuttlebug - Florished Farm in Tiny Mosaic Texture
- štampiljka: Hero Arts - Old Letter Writing
- Distress Ink - Walnut Stain
- barvne krede - glej pri 1. voščilnici



Komentarji

Oseba Goga sporoča …
Kako krasni sta obe, in seveda v navdih vsem , ki bodo v letošnjem letu imeli maturanta. Pri nas mature še ne bo, bo pa diploma :). Sponzorstva se zagotovo ne bomo branili :).
Oseba Mojca sporoča …
uau kako sta obe lepi! sam tale sovica je pa res simpatična. lp
Oseba helena sporoča …
Obe sta krasni, prva mi je pa sploh všeč. Prav zanima me kako si naredila tale zid, ki je videti kot pravi. Povrhu vsega si uporabila krasno barvo kombinacijo; oh škoda, da nisem maturantka....:):)
Oseba Helena sporoča …
Hvala!
Zid je narejen iz platna v listih (Lidl). Preden sem embosirala, sem reliefno srajčko potapkala z Distress Inkom (Pumice Stone). Izbočene dele (opeka) sem pobarvala z barvnimi kredami - pasteli in razmazala z vlažilnim baby robčkom. Nato sem barve le še utrdila z lakom za lase. In to je to :)
Oseba Klara sporoča …
Ooooo...kako lepo narejeno. Obe čestitki sta krasni...tale s sovico pa je mega. Všeč mi je kako si uporabila platno. Jaz ga imam še kar nekaj na zalogi. Bolj ali manj ga uporabljam za foto transferje ampak tvoja ideja je super uporabna...upam, da ne boš jezna, če si jo sposodim. ;))
Oseba Maja sporoča …
Čudovita imitacija zida, mojstrska!! In sovica je res simpatična! Občudujem tudi postavitve na tvojih fotografijah! Ta ideja z očali je enkratna in super je izpadla!
Ja, tudi moji spomini na maturantski ples so bolj tako. Spomnim se, da smo jedli ene trde sendviče iz starih žemelj, daleč od današnjih banketov! Spomnim pa se tudi svoje "male črne oblekce", ki še danes ni tako zelo out iz mode, le model je bolj obložen in se vanjo težje spravi!
Oseba moi sporoča …
Ta sovica je res simpatična, mi je pa padla v oči opečna stena - mojstrsko izpeljana. Super. Tudi druga čestitka ne zaostaja. Fotografiranje pa vedno bolj izpiljeno. Bravo.
Oseba Martina sporoča …
Obe sta čudoviti. Tudi meni je tako zelo všeč imitacija zidu. Vse čestitke.
Oseba Andreja sporoča …
Vau, kako sta fantastični obe, ampak tista sova je pa fenomenalna!
Zelo zelo všečni voščilnici :-))
Oseba Danica sporoča …
Res je wau...fenomenalno si sezidala ta zid! Res imaš trdne temelje, da ta zid tudi držijo:) Sicer sta obe voščilnici lepi, samo prva, pa je top. Lp
Oseba Metuljčica sporoča …
Naj se pridružim še sama, resnično čestitke za tale zid in hvala za razlago izdelave. Prva čestitke je fenomenalna, čudovita sovica prav lepo pridrži napis, pa tudi druga ne zaostaja.
Oseba mihaela sporoča …
Mojstrsko izdelano!!
Oseba Janja sporoča …
O kako sta lepi. Voščilnica s sovico je prekrasna. Navdušil me je zid, ki je odlično izdelan. Lp
Oseba Simona sporoča …
Res spet vse dodelano v nulo.
Oseba Jana sporoča …
jaz se še vedno po mojem kar dobro spomnim svojega maturanstkega plesa. Obleke, plesov, zabave, pijače niti ni bilo veliko. Imam ga v lepem spominu.

Opečnat zid pri sovici - LOVE IT! Ena izmed mojih top 3 čestitk v zadnjem času.
Tudi druga ne zaostaja veliko. Res si mojstrica papirja.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepi sta obe. Prvi si krasno dodala ozdaje iz opek, ki se sklada z napisom. Druga pa je tako skladna v celoti. Prekrasni.