Sezonsko


Nisem med tistimi, ki pozimi sanjajo o morju in gredo na dopust v tople kraje; poleti pa si privoščijo kakšno smučanje na drugem koncu sveta, kjer je zima in sneg.
Če se le da (včasih pač ne gre), se držim načela, da je v hladilniku in na mizi sezonska hrana (sadje, zelenjava). Poleti in jeseni s tem ni problema. Težje je v teh mesecih, ko telo potrebuje sveže sadje in zelenjavo. Kisle repe in zelja ter vložene zelenjave in sadja pa počasi že imaš dovolj. Pred nekaj meseci sem po naključju naletela na ta seznam, kdaj je pri nas kaj sezonsko. Pod marec bi lahko bil tudi regrat. Včeraj, ko sem se peljala iz službe, sem na travnikih videla prve nabiralce.


Na pragu pomladi je nastala poletna voščilnica le zato, da se je ujemala z rojstnodnevnim darilom. Malce pa z njo kličem toplejše dneve. Danes je pri nas prav prijetno.


Imejte se lepo!

*****************
Štampiljka: deklica in morska zvezda: Kars: Ollyfant Stamp Set Erica Pels Beach
Dodatki: pikice: Viva: Perlen Pen Rot

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Tudi jaz sem ena tistih, ki skuša uživat v vsakem letnem času, Res je, da nam v tem času zima začne že malo presedat, ampak to še ne pomeni, da je ne maram :) V bistvu smo lahko srečni, da živimo v predelu sveta, kjer smo obdarjeni z vsemi 4 letnimi časi in prav vsak ima svoje veselje in svoje lepote. Všeč mi je ta tvoja lahkotna poletna čestitka.
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
meni gre čas tako in tako prehitro, zakaj bi potem še letne čase menjala in ne uživala v njih takrat, ko se ponujajo v vsej svoji veličini?!?!
voščilnica mi je zelo, zelo všeč-
pri nas pa bomo še nekaj časa morali počakati na regrat, saj se zemlje še kar drži zimski sneg...
Oseba Mojca sporoča …
Res je luštna tale tvoja delikca. Regrad????? že???? jaz ga imam zelo rada, sploh v solati s trdokuhanim jajce ... njam :) LP
Oseba Klara sporoča …
Zelo je lepa in prav "osvežujoča"... :)
Oseba Danii sporoča …
Čudovita čestitika :-)
Na mojem blogu te čaka nagrada :-)
Oseba Ivi sporoča …
Še ena voščilnica izpod tvojih rok, ki me je prevzela Helena :) Najprej sem opazila rdeče šive, nato odlično senčenje okrog simpatičnega odtiska in lep tagec zraven. Napis je pravšnji in voščilnica je POPOLNA. Tudi jaz s polno "žlico" zajemam, sprejemam vsak letni čas, saj ima vsak svoj čar in pomen. Tudi sadje in zelenjavo jem letnim časom primerno in če se le da iz naših krajev:) Lep pozdrav s pridihom POMLADI - Zvezda
Oseba Simona sporoča …
Hvala za seznam, vedno pridejo take stvari prav. Voščitka pa je prav poletno spogledljiva in rdeča ji super paše.
Oseba helena sporoča …
Kako je luštna čestitka s tole poletno morsko navihanko. Zanimivo je tvoje senčenje, všeč mi je. Piko na i si dodala s tagcem morske zvezde.
Oseba Janja sporoča …
Odlično si senčila. Voščilnica je zelo lepa. Lp
Oseba Metuljčica sporoča …
Regrad je bil všečaj na našem jedilniku, vsekakor sem za sezonsko, kar se tiče sadja in zelenjave.
Čestitka je prav poživljujoča, preprosto ji paše vse kar je na njej.
Oseba AndrejaS unikati sporoča …
Pozdravljena!
Vabim te na moj blog http://asartunikati.blogspot.com/, kjer te čaka ena malenkost!
Lp