Peščena obala - barvni izziv


Pridne članice ustvarjalnega tima pri Craftalnici so že pri 99. izzivu. Tu in tam mi uspe narediti kakšno voščilnico, da se jim lahko pridružim. Tokratni izziv me je premamil zaradi barvne inspiracije. Spominja me na toplo peščeno obalo in  glasbo pljuskanja morskih valov.
Barvni izziv mi je blizu tudi zato, ker je moja ustvarjalna soba v teh barvah. Rjavi toni delujejo pomirjujoče, a zaradi odtenkov modre hkrati sveže in navdihujoče.


Če bi z barvo opredelila mamo (voščilnica je zanjo), bi ji pripisala modro in rjavo. Modro za modrost, saj jo dojemam kot žensko, polno življenjske modrosti, ki je ne more dati nobena šola. Prav gotovo so takšni tudi vaši starši, babice, dedki, ki so modrost nabirali skozi življenjske preizkušnje.
Rjava barva pa za njeno navezanost na zemljo. Zemlja (narava) je zanjo zdravilo. Z ljubeznijo obdeluje vrt, kjer najde mir, tišino ...



Komentarji

Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Joj krasna je... Tako barvno kot izbran motiv.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Čudovita je, Helena! Všeč mi je, kako si cvetove izrezala dvakrat in jih prilepila z zamikom, krasno izgleda. Tale napis sem pa tudi jaz v zadnjih dneh pridno uporabljala, pokažem v kratkem :)
Oseba Maja sporoča …
Wau, ne morem se odločit, kaj mi je bolj všeč, zamaknjeni cvetovi, lepo skombinirane barve, domiselno uporabljena štampiljka z napisom... Čudovita voščilnica.
Oseba helena sporoča …
Uuuuuuu, zelo je lepa. Že sam motiv je meni carski, barve in ozadje. Zelo natančno si prilepila zamaknjen cvet, ki se barvno čudovito ujema.
Oseba Helena sporoča …
Joj, tale stebla so mi delala preglavice :) Lahko vidiš, da ni najbolj natančno :)
Hvala tudi ostalim za lepe besede!
Oseba Vladuška sporoča …
Kako lepo si povezale barve s simboli tvoje mame. Krasna cestitka je in tako mi je vsec pri tebi, ko naredis vedno kaksne posebne detajle, kot so tokrat na primer vijolicne pike na rumenih in koscek mreze pod pentljo. In ta zamik doda posebno noto. Tudi jaz sem se ravno pred dnevi matrala s podobnim lepljenjem pri srcu, ker sem ga prav tako lepila malo z zamikom in ima veliko detajlov. :)) Ampak tebi je zelo lepo uspelo.
Oseba Tanja E. sporoča …
Helena, krasno si ujela idejo izziva, tudi mene mika, pa ne vem, če bo čas. In tudi moja predstava pri teh barvah je peščena obala, v malce bolj oblačnem vremenu. Voščilnica, ki si jo naredila je prav posebna, z opisom je dobila še novo dimenzijo in vsebino. Krasna je! LP:)
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovita je tvoja voščilnica, na njej je veliko domiselnih popestritev, ki ji dajo nekakšno posebnost. Res je lepa.
Oseba mihaela sporoča …
Tako rada pridem pogledat tvoje kreacije, ker imajo vedno take posebne detajle, drobne, dodelane, premišljene ... In ker vedno tako lepo kreacijo pospremiš z lepimi mislimi. Navdihujoče!
Oseba moi sporoča …
Krasna je, sem jo že občudovala na FB. In kako lepo si to zapisala. In tudi meni je padel v oči zamik, ki ji da globino.
Oseba oldpunca sporoča …
Preprosto čudovita je! Tvoji opisi voščilnic so vedno tako topli, da jih je veselje prebrati.
Oseba Klara sporoča …
Čudovita!!! Lepo si uporabila barve in všeč mi je njihova simbolika.
Oseba Martina sporoča …
Predivna je. Vrlo lijepo sve ukombinirano.
Lp, Martina
Oseba MA-MI sporoča …
Zelo je lepa, kako usklajeno si skombinirala različne odtise, ki sestavljajo ozadje.
Lp, Maja
Oseba Biljana sporoča …
Lepa.
Oseba Simona sporoča …
Lepa je in ker svojo mamo najbolje poznaš, je je biloa zagotovo zelo vesela.
Oseba Mojca sporoča …
joj kako je luštna! noro! lp
Oseba Janja sporoča …
Ozadje voščilnice, sama postavitev cvetja in barve :), tvorijo zelo lepo celoto. Krasna je.
Hvala, ker sodeluješ na 99. izzivu CRAFT-alnice. Lp
Oseba Maja sporoča …
Čudovita!
Oseba Andreja sporoča …
Krasno voščilnico si pripravila za naš barvni izziv :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno
Oseba Danica sporoča …
Krasna voščilnica, tako umirjeno deluje... ČEDOVITA!
Lp Danica
Oseba Goga sporoča …
Čudovit izdelek in tako lepo si opisala svojo mamo,m tako lepo si z opisom pokazala koliko ti pomeni.
Za mamo, tvojo in vse dobre mame!
Pozdravček Lili