Strike v naravi


Igro bowling sestavlja deset okvirjev (frames). Na začetku vsakega okvirja poskuša igralec s prvim metom zadeti vseh deset kegljev. Če mu to uspe, je rezultat t. i. strike in okvir je končan. (vir: Arena)


V zadnjem tednu pa so daljnovodi pod težo ledenega oklepa podirali kot keglji. Vseeno je bilo ali so bili leseni ali betonski: Ponekod je lomilo celo železne jambore. Pokrajina se je spremenila v ledeno deželo. Ice age čisto blizu. Samo skozi okno si pogledal in opazil v led okovano naravo, ki ječi in se lomi. V domovih pa tema, hlad in mrzla voda. Srečna sem in hvaležna ljudem na terenu, da se stanje spreminja in sem po petih dneh zopet v "civilizaciji". HVALA VSEM!



Komentarji

Oseba Simona sporoča …
Ja, narava nam je pokazala, kaj zmore. Nam je bilo k sreči prizanešeno. Si sploh ne znam predstavljati, kaj ste preživljali, toliko dni brez elektrike. Sem se vprašala, kako bi znala sama preživeti v takšnih razmerah. In mislim, da bi se počutila strašansko nemočno. Hvala Bogu, da se stanje počasi normalizira. Držite se!
Aja, voščilnica je pa simpatična.
Oseba moi sporoča …
Res je bilo grozljivo zunaj in marsikdo brez elektrike. Zelo sem hvaležna, da je naša zdržala, saj ne bi imeli niti gretja, niti vode, niti kuhati ne bi mogli. Primerjava s strikeom je res dobra, saj so drevesa padala kot keglji.
Krasna voščilnica.
Oseba Maja sporoča …
Kako resnična primerjava. Na srečo smo jo mi odnesli brez posledic, niti slučajno pa si ne morem predstavljati, kako je bilo (in je ponekod še vedno) pri nekaterih, ki so ostali brez elektrike, odrezani od sveta, ko je vse okrog njih bobnelo, ko so se lomila drevesa, napeljava,... Brrr. kar zmrazi me, ko pomislim nato
Oseba oldpunca sporoča …
Dobrodošla v civilizaciji! Upam, da brez hujših posledic. Z voščilnico pa si zelo lepo ponazorila vse to podiranje okrog nas v prejšnjih dneh.
Oseba Simko sporoča …
Marsikaj nas v življenju preseneti, pravtako ni narava izjema...in zopet se lahko zavemo, kako majhni smo. Voščilnica s keglji pa mi je zelo všeč, super ozadje si izbrala!
Pozdravček,
Simona
Oseba Janja sporoča …
Pogled na na vse to podrto drevje, ki je za seboj pustilo pravo opustošenje, .... v ledenem objemu narave .... kako strašljivo.
Voščilnica je zelo lepa. Lp
Oseba Mojca sporoča …
oooo kako lepa voščilnica. ja narava nam je res pokazala, da je močnejša od nas. lp
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudovita voščilnica
lp Tamara
Oseba Vladuška sporoča …
Kako se lahko v trenutku zavemo, kako samo po sebi umevne so stvari in kako vec to niso, ko do necesa pride. Narava je tokrat res pokazala zobe in verjamem, da je bilo zelo neprijetno, sploh na mrzlem. Voscilnica pa je zelo lepa in res cudovito si jo naredila.
Oseba Ne-Ja sporoča …
ja... vse je padalo kot keglji, gozdovi pri nas zgledajo kot zobotrebci, sedaj pa eš poplave... Super da vam je že uspelo priti v civilizacijo. Pri nas še čakamo elektriko, tako da agregati še akr pridno brnijo po vasi.

Super voščilnica in fenomenalna simbolika!
Oseba Klara sporoča …
Lepo, da si spet nazaj. Čestitka je enkratna. zelo so mi všeč tudi fotografije. :))
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Upam, da si dobro! Ledena ujma nam je vsem dala velikansko lekcijo - dobrine, na katere smo navajeni, niso samoumevne. Kar naenkrat so vsa opozorila o samooskrbi, ki jih v zadnjih dveh letih vedno večkrat zasledim, postala še kako resnična ... Tvoja čestitka je pa ponovno čudovita, bila bi kot nalašč za mojega očeta :)
Oseba Metuljčica sporoča …
Ja, narava nam jo je pošteno zagodla. Dobra primerjava s podiranjem kegljev, ki si jih čudovito razporedila na svoji voščilnici. Super je.
Oseba Ana K. sporoča …
Kaj naj rečem...še vedno sem ganjena koliko ljudi zna brez zadržkov priskočit na pomoč...hvala vsem, tudi z moje strani, čeprav pomoči nisem potrebovala!
Voščilnica je pa fantatsična..res zelo všečna!