Ko me inspirira #25


V nov dan stopim s skodelico bele kave in novicami na spletu. V nov mesec pa zakorakam z izzivom pri Tini in Vladki :). Tokrat jima je bila v navdih Barbarina voščilnica.


Pri svoji voščilnici sem se držala njihovih motivov, vzetih iz narave. Verjetno nas ta (narava) v pomladanskem času še bolj nagovarja in navdihuje pri našem ustvarjanju. Njena barvitost in raznolikost se odražata v naših izdelkih.


Prijazen in pisan dan!

Komentarji

Oseba Simko sporoča …
Čudovito izdelana voščilnica, Helena! Na metuljčku se tako lepo prelivajo barve.
Pozdravček,
Simona
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Helena čudovita je!!
Oseba Tina sporoča …
Helena, čudovito lepa je in vesela sem, da si zakorakala v nov mesec tudi s pomočjo najinega navdiha. Hvala.
Oseba Goga sporoča …
Krasna voščilnica. Lepo si zapolnila okence v narabo :).
Oseba Maja sporoča …
Čudovit pogled v naravo!
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Helena tvoja voščilnica je tako barvita kot pomlad, ki nas je začela spremljati.
Ampak najbolj me je pritegnilo nebo...čudovito pobarvano. Zelim ti prijeten mesec maj :)
Pozdravček, Jana
Oseba Helena sporoča …
Aha, to pa je posledica online tečaja akvarelnega barvanja (mislim na nebo) .)
Hvala tebi in ostalim, ki ste se oglasile!
Oseba Tanja E. sporoča …
Ooo, Helena, svetovna je...mene je zelo nagovorila. Res enkratno si vse elemente povezala v celoto, ki bi jo takoj imela:)))
Oseba Metuljčica sporoča …
Narava v pomladi me vedno navduši. Lepo si jo prikazala na svoji voščilnici, ki je preprosto čudovita.
Oseba helena sporoča …
Akvarel tehnika ti očitno res sede. Krasno si pobarvala ozadje in tudi voščilnica kot celota je čudovita.
Oseba Marna sporoča …
Ooo, čudovita voščilnica!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Helena, akvarel ti je pisan na kožo. Fenomenalna voščilnica! :)
Oseba oldpunca sporoča …
Sanjsko lepo voščilnico si ustvarila.
Oseba Vladuška sporoča …
iiiiiiiiiii, kako cudovito Helena. Pravo malo pokrajino si ustvarila in vidim, da tecaj ze zelo pozitivno vpliva na tvoje ustvarjanje :) Se dodatno pa sem vesela, ko berem, da ti je najin izziv kot "mesecna jutrnja diseca skodelica kave" :))) Hvala ti.
Oseba Simona sporoča …
Ensotavno vzame dih. Lepa je.
Oseba Renata sporoča …
Helena, prečudovita.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Helena, z veseljem bi vsak dan pogledala skozi tvoje okno! Spet si naredila tako voščinico, da se je ne morem nagledat, prekrasna je. Tudi jaz sem takoj opazila nebo, resnično komaj čakam, da pokažeš še kaj, kar bo nastalo zaradi tečaja :)
Oseba Janja sporoča …
Poleg lepega ozadja, mi je zelo všeč, kako si pritrdila metulja. Voščilnica je čudovita. Lp
Oseba Danii sporoča …
Čudovito čestitko si naredila :-)
Lp Danii
Oseba Mojca sporoča …
Waaaw tale pa je res čudovita!!! prava spomladanska. LP
p.s. glede ploščice - ni čisto ravna, v bistvu jo črna podlaga naredi še bolj ravno :) drugače pa jo ne premikam ko se suši
in potem jo še puliram s šmirgl papirjem :)
Oseba Helena sporoča …
Mojca, zlata si, ker si mi odgovorila na moje vprašanje glede ploščice! Hvala.
Oseba Kefa sporoča …
ooooo preeeeeeeeečudovitaaaaaaaaaaaa....mogoče bom kradla idejo :)
Oseba Helena sporoča …
Kar, kar. Brez problema :)