Zahvalnice ...


Maja je v službi največ dela, zato mi zmanjkuje časa in volje za ustvarjanje. Le-to se kaže bolj ali manj v čitljivem pisanju spričeval :)  Še kakšnih 60 jih čaka, da jih "okrasim".

Papirčkanja sem se lotila zaradi naročil. Za letni koncert pevskega zbora sta nastali spodnji glasbeni zahvalnici. Okroglih je bilo osem (verjetno za sponzorje), rdeče bela le ena, za zborovodkinjo.






Ozadje je narejeno s šablono, ki sem jo dobila v kompletu z nakupom prvega Cuttlebuga pred več leti, pa je vse do zdaj nisem niti enkrat uporabila. Idejo sem dobila pri Zvezdi in njeni čudoviti poročni voščilnici:




Ker sem že bila pri belo rdeči kombinaciji, je v takšnih barvah tudi spodnja, za abrahamovko. Nastala je v želji, naj bo na njej svetopisemski citat.


(za izziv na Craftalnici: Slovenski napis)

Lep dan!

Komentarji

Oseba Tina sporoča …
Helena, vse so tako zelo lepe in tako domiselno si uporabila majhno šablono za sestavo ozadja...Čudovito, vsi prejemniki so morali biti zelo, zelo veseli! Hvala, ker si se nama pridružila in prijazen pozdrav!
Oseba Simko sporoča …
Zelo mi je všeč voščilnica v rdečo beli kombinaciji, Helena. Tako te razumem, ko govoriš o pomanjkanju časa... :). Bom kar tukaj zapisala komentar še za tvoje Watercolor umetnine. Zelo dobro ti gre vodna tehnika od rok in vedno znova me navdušiš s svojimi čudovitimi izdelki. Lep dan...
Pozdravček,
Simona
Oseba Metuljčica sporoča …
Rdeče bela kombinacija je tudi meni ljuba, ti pa si ustvarila enkratne voščilnice za različne priložnosti. Super ti je uspelo.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Helena, čudovite so vse, ampak prva voščilnica z ornamentiranimi kvadrati je pa prekrasna! Včasih se res zgodi, da nam kakšna stvar obleži na polici ali v predalu, potem pa jo enkrat uporabimo in se sprašujemo, kako da je nismo že prej :)
Oseba Hali sporoča …
Sami čudoviti izdelki.Perfektno!
Oseba Vladuška sporoča …
Uf, se 60 spriceval. To se bos pa se posteno napisala. Upam, da bo cimprej za tabo in da bo vec casa in volje za ustvarjanje. Saj bodo kmalu pocitnice :) Ampak kljub pomanjkanju obojega trenutno, si tole cudovito naredila.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudovite so, sploh pri prvi mi je zelo všeč embossing
pozdravček Tamara
Oseba Ne-Ja sporoča …
Ti prav nič ne zavidam pisanja spričeval - upam vsaj, da so vsi uspešno opravili in ti bo to v veselje :). Vsekakor so voščilnica in zahvalnice WAW. Šablona da pri prvi res tisti pravi efekt, tkao kot pri drugi okrogla barva in eleganca čipke - všečkam :)
Oseba oldpunca sporoča …
Uf, spričeval ti pa niti malo ne zavidam :-) Glasbena voščilnica je čudovita. Embosirani vzorček je zelo lep in voščilnico naredi elegantno in bogato. Tudi zahvalnica in voščilnica za abrahamovko sta mi všeč. Vedno znova pa občudujem tvojo natančno izdelavo.
Oseba Helena sporoča …
Embosiran vzorček so pravzaprav majhni delčki izrezov, nalepljeni na osnovo:)
Hvala za lepe besede!
Oseba Martina sporoča …
Wow, sve tri su predivne.
Lp, Martina
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Helena - vse zelo lepe, od glasbenih do abrahamove:))
LP, Andreja V.
Oseba Simona sporoča …
Si kar predstavljam, koliko dela imaš. Voščilnica v rdečem in belem pa me je očarala.
Oseba Janja sporoča …
Same lepotičke. Zelo mi je všeč kako si uporabila izrezke za ozadje in robni luknjač pri okrogli voščilnici.
Hvala, ker si se nam pridružila na 109. izzivu CRAFT-alnice. Lp
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Kako čudovita kolekcija in prav vse so mi všeč.Bila si zelo pridna!!!
Lep začetek tedna ti zelim, Jana
Oseba Andreja sporoča …
Verjetno so spričevala že okrašena .-)
Tvoje mojstrovine pa so naravnost čudovite! Vse tri so zelo lepo sestavljene :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!
Oseba Tanja E. sporoča …
Srečni otroci, ki dobijo tako gotovo lepo napisana spričevala:)
Krasno si sestavljala predstavljene voščilnice. Enkratno ozadje pri srčku res:)
Izbrala bi si pa zadnjo. Mi je segla v srce:), lepo bodi.
Oseba Renata sporoča …
Vse so zelo lepe, prav posebne.
Oseba Goga sporoča …
Krasne voščilnice, ne bi rada izbirala in hvala bogu mi niti ni treba.
Sedaj pa Craft-alnici. Prelepa je zadnja, tako me vedno fascinira ta dotik. Hvala, da ga deliš z nami skupaj s prelepim Slovenskim napisom.
Spričevala so tudi lepo napisana brez dvom.. Tudi tista z malo slabšimi ocenami,
Hvala, da si z nami in srečno pri 109. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili
Oseba helena sporoča …
Sploh ne vem katera mi je bolj všeč, vsaka po svoje je prečudovita. Mogoče bi se za prvo še najbolj "garbala", prav nobeni pa se ne bi odpovedala. Uspelo ti je narediti prečudovita ozadja.