Zimska pokrajina


S to objavo počasi stopam v zimski čas, čeprav še uživam v jesenskih dneh ter naravi, odeti v tople barve.
Vsaj na vzhodu države naj bi imeli indijansko poletje. Naj le bo. Do decembra.


Vsako leto z nestrpnostjo pričakujem sneg in upam, da ga bo zapadlo veeelikooo in bo ostal vsaj tri mesece. Žal je zadnja leta malo takih dni, ko je pokrajina prekrita z debelo belo odejo, visoko vsaj do kolen. Ponavadi je potrebno iti više, kjer je bolj mrzlo in ceste niso splužene ter posute s peskom in soljo.


Trije odtisi, narejeni z različnimi barvnimi blazinicami.


Na prvi voščilnici s črno, na drugi z rjavo in tretji z nežno drap, da je odtis komaj viden.





Lep in prijazen dan!

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
ooo, kako lepo si zimo ujela na svoje voscilnice. In krasno se vidi razlika, ce naredis odtise z razlicnimi blazinicami. Vsaka po svoje je lepa, a tretja mi je osebno najlepsa, kot bi bila slika v sliki. Ta "okrogli" odtis na sredini ji doda globino in imas obcutek, da lahko kar stopis v njo. Sva bili pa res obe pri svetilkah :)
Oseba Maja sporoča …
Vse so zelo lepe. Se strinjam s tabo, da naj tole indijansko poletje traja še nekaj časa. Ko ps bo pritisnil mraz, si tudi jaz želim veliko snega, ki naj potem ostane, ne da ga čez dva dni odnese odjuga.
Oseba Nataša sporoča …
Vau, vse tri so ful lepe. Meni najlepša je zadnja.
Vprašala bi te od koga je valoviti pravokotnik, ker iščem nekaj podobnega.
Hvala za odgovor in prelep dan.
Oseba Helena sporoča …
Nataša, oba pravokotnika sta kupljena tule:
http://mamaelephant.com/collections/creative-cuts/products/femme-frames-creative-cuts
Super uporabna :)
Hvala, ker si se oglasila!
Oseba helena sporoča …
Prave krasotice so! Tudi v prejšnji objavi so same lepotice, tista z golobom mi je pa sploh zelo všeč.
Sneg, zima,.... Kje je še to? Jaz še do jeseni nisem prišla, zgleda, da mi bo letos vse pobegnilo..:)
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Draga Helena...ostala sem brez besed ;)))
Vse tri delujejo tako spokojno, da ne znam opisat občutka...
Z miško samo rolam gor in dol....in jih občudujem. Lepo!
Lp, Jana
Oseba Renata sporoča …
Tri krasne voščilnice. Tudi jaz obožujem sneg, upam, da ga ne bo samo za vzorec.
Oseba oldpunca sporoča …
Uf, tvoje barvanje je fenomenalno! Že lep čas se sprehajam od ene do druge teh lepotičk in se jih kar ne morem nagledati. :-) Valoviti robovi pa vse tri naredijo "mehke" in čarobne.
Lepo je gledati sneg na voščilnicah in uživati v sončnih jesenskih dneh. :-))
Oseba Martina sporoča …
Ne znam koja je ljepša, stvarno su divne i dočaravaju pravu zimsku idilu. Koju ja rado vidim na slici ali ne i u stvarnosti. :)
Lp, Martina
Oseba Hali sporoča …
Čudovite, nežne, lepo pobarvani motivi... Krasne...
Oseba Janja sporoča …
Z eno besedo čudovito. Izredno mi je všeč prva voščilnica ♥. Lp
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovit trio, enkratno si pobarvala motiv in se poigrala z različnimi blazinicami. Prelepa zimska idila kar sije iz vseh treh voščilnic.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Na vseh treh voščilnicah si pričarala pravo zimsko idilo in čarobnost prazničnih dni ... Malce nenavaden pogled, ko zunaj sije toplo jesensko sonce :) Velik talent za barvanje imaš!
Oseba Ustvarjalne sanje sporoča …
čudovite voščilnice,zelo lepo pobarvane,..lp
Oseba Danica sporoča …
Te voščilnice so pa čisto nekaj posebnega. Zelo zelo lepo narejene.
Tudi sama sem že poskusila odtisniti štampiljke z različnimi barvami, pa vedno pristanem na črni ali pa beli embossing.
Lp Danica
Oseba Simona sporoča …
Ne bi prepoznala, da so to odtisi, sem bila prepričana, da so tvoji akvareli. Krasne so!
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite zimske idile :-))
Krasno si vse skupaj sestavila v celoto!
Oseba iris-irena sporoča …
wauuuuuuuuuuuu, helena, sem ostala brez besed. kako čudovite voščilnice si naredila. tako toplo mi delujejo, da bi bile lahko mini okvirjene slike.sem mislila, da si risala!
kapo dol, izdelano do potankosti!
lp
Oseba Sabina sporoča …
Zelo všečne voščilnice :)
Lp,Sabina