Cvetoči in dišeči trenutki


Dobra stvar pri kolesarjenju (seveda zraven gibanja) mi je ugotavljanje različnih cvetličnih vonjav. V teh dneh je v zraku nežen in sadežen vonj akacijevih cvetov. Ob kakšnih večjih grmih vrtnice "srkam" njihov omamen vonj.


Pa vonj lilij, cvetlic, ki so simbol čistosti, navdih poetom ..., lahko očara vsakogar. Ja, kolesarjenje ni samo za telo, tudi duša dobi svojo energijo :)

Šablono lilije sem si kupila z namenom, da bi cvetove uporabila na velikonočnih voščilnicah. Hotela sem jih skombinirati s križem, vendar mi ni bila všeč nobena postavitev. Obračala sem jih sem in tja, jih dala pred križ, za križ ...
Tako je šablona prišla na vrsto šele za rojstnodnevni voščilnici.
Pri prvi sem cvetove izrezala iz vzorcev, ki se dobijo v trgovinah z barvami. Najbolj všeč so mi tisti, ki imajo "peskano" površino. Mislim, da so reklamni vzorci za barve Jub.



Cvetove na drugi voščilnici sem izrezala iz akvarelnega papirja in jih pobarvala z akvarelnimi svinčniki. Pri fotografiranju motivov, pobarvanih z akvareli, mi nekaj najbolj nežnih tonov "izgine" in je videti malce drugače kot v resnici.




Želim vam omamno dišeč dan :)

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Kako lep šopek v vazi, človek se kar razveseli ob pogledu nanj. In tile dve voščilnici sta prekrasni. Da si tako lepo pretvorila vzročni papir, se jaz nikoli ne bi spomnila. Zgleda res super, še posebej zaradi te strukture. In tale druga akvarelna mi je itak takoj prirasla k srcu. :)
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Helena prelepi voščilnici si sestavila in lilije so res posebne.
Pozdravček, Jana
Oseba oldpunca sporoča …
Vonj je tisto, česar nam virtualni svet ne more nadomestiti. Gotovo diši tudi prelepo pisan šopek v vazici. Čudovit je in čudoviti sta tudi tvoji papirnati umetnini. :-))
Oseba Martina sporoča …
Predivne su. Ova druga u zutim nijansama mi je nevjerojatno lijepa.
Lp, Martina
Oseba Janja sporoča …
Če bi imela možnost, bi prvo zagotovo pobožala :). Čudoviti voščilnici. Lp
Oseba Metuljčica sporoča …
Kalo čudovita fotografija šopka, da pa ne govorim o voščilnicah. Sama komaj čakam, da se mi razcvetijo lilije. Uživaj v kolesarjenju in ustvarjanju.
Oseba Hali sporoča …
Šopek vrtnic je tako barvit, lilije na čestitkah pa tako nežne. Prekrasni sta!
Oseba Klara sporoča …
Uau! Krasni sta obe! Lepo zadiši tudi šopek sveže nabranih gozdnih jagod :)
Oseba Tina Z. sporoča …
prečudovite lilije, obožujem jih!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Tvoje barvne kombinacije cvetov so popolna zmaga. Super si se znašla z uporabao vzorčnih barv, ma tudi oranžna verzij alilij nej švoh :). Res lepi šopki cvetlic, ki si jih super poudarila z okvirjem v neakem odtenku.
Oseba Nena sporoča …
čudovito..to je vse kar lahko rečem
se pa tudi meni včasih zgodi da kaj kupim za točno določen namen, na koncu pa uporabim čisto drugje ;)