Prvoobhajilni


Maj je mesec, ko se po župnijah  zvrstijo slovesnosti ob prvem svetem obhajilu. Čeprav je od mojega že lepo število let, ostajajo v spominu prijetni drobci. Pričakovanje, veselje, nežnost, belina, čistost, ljubeča bližina ... Vse to, kar čutim in doživljam še danes ob tem kruhu življenja, ki ga zame predstavlja hostija. Kruh, ki hrani dušo. Kruh, ki nasiti pričakovanja. Kruh, ki dviga ob padcih. Kruh življenja.






***
Izziv: Craftalnica - Sveti zakrament
***
Material:
Štampiljka: Mavelu - Aleluja
Šablone: Nellies Snellen - Heart, Mama Elephant - Femme Frames, Spellbinders - Fancy Tags, Scrapping Cottage - Sweethearts Lovebirds, Cuttlebug - 2X2 Vintage.

***

Lep in prijazen dan!

Komentarji

Oseba helena sporoča …
Oj, Helena, čudoviti sta. Vsaka po svoje je nekaj posebnega. Prva mi je fantastična zaradi ozadja, druga pa zaradi postavitve in strukturiranega papirja. Super!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
zanimivo, prav enako sem pomislila, kot Helena. Lepi sta!! Lahko bi ju primerjala z lepoto zakramenta.
Oseba Goga sporoča …
Helena, obe sta tako lepi in nežni. Tvoje besede pa jima dajeta še poseben svečan pridih.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili
Oseba oldpunca sporoča …
Helena, preprosto čudoviti sta. Zelo nežni in zelo posebni. Všeč so mi vsi ti romantični izrezi, ki si jih dodala obema voščilnicama.
Oseba Janja sporoča …
Kako lepo si sestavila ozadje na prvi. Obe sta čudoviti. Lp
Oseba Vladuška sporoča …
Vidi se, da tovrstne voščilnice izdeluješ še s posebnim žarom. Zelo lepi sta obe, tako elegantni ina krasno izdelani.
Oseba Ne-Ja sporoča …
imaš roko za nabožne voščilnice. Se jim vidi koliko ljubezni in truda si vložila notri :). Pri prvi mi je fantastično ozadje, čeprav sta obe zelooo lepi.
Oseba Hali sporoča …
Čudoviti sta, polni simobile. Všeč mi je kelih na prvi in čipkasto ozadje... Pri drugi pa srce s kelihom...krasna ideja!
Oseba Maja sporoča …
Obe sta zelo lepi. Pri prvi pa mi je sploh zelo všeč ozadje in kako si še dodatno okrasila vogale.
Oseba Zvonka sporoča …
Obe voščilnici sta čudoviti. Kakor predhodnicam je tudi meni zelo všeč izrezano ozadje na prvi, na drugi pa da si kelih postavila v srce. Lp Zvonka
Oseba Andreja sporoča …
Helena, zelo lepe uvodne besede ...
Tvoji dve voščilnici pa sta naravnost čudoviti! Pri prvi mi je všeč ozadje, ki res zelo paše za lepo izdelan kelih :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!
Oseba Mojca sporoča …
oooo zelo lepe voščilnice, krasne za takšno priložnost. lp
Oseba Nena sporoča …
zelo lepi. sploh prva mi je tako padla v oči.....tisti "zlat" kelih je res nekaj posebnega
Oseba Metuljčica sporoča …
Se strinjam s predhodnicami, prav poseben čar imajo tvoje voščilnice z svetimi zakramenti. Obe prikazani sta prelepi.
Oseba Mojca sporoča …
Obe sta čudoviti, odlične postavitve, kot vedno pri tebi... Mi je pa druga malo bolj napisana na dušo... Morda zaradi preprostosti, ki si jo poudarila z nevpadljivostjo, kljub izjemnim detajlom.