Poletna dekoracija


Ponavadi me pomlad in jesen prehitita, in preden se lotim dekoracije, sta tu že poletje oz. zima. Takrat si ponavadi vzamem čas, da vsaj delček letnega časa prenesem v dom in tik ob njem. Čeprav sem obdana z naravo, potrebujem njeno raznolikost in lepoto tudi takrat, kadar sem za štirimi stenami.
Poleti večina dekoracije "diši" po morju. Venček iz školjk, beli kamni, naplavljen les in še kaj, najdejo svoje mesto na policah, stenah ... Že nekaj časa pa sem iskala nekaj primernega za nišo pred vhodom. Vedela sem, da bo nekaj podobnega kot je to:



Na vsakem dopustu in v mnogih trgovinah sem iskala galeba, ki bi mi bil všeč. Po treh letih sem obupala in se sprijaznila, da na njegovo mesto sede prikupen mornarček, ki prijazno pozdravi vsakega gosta.




***
Izziv: Ko me inspirira #38 - Poletje

***

Svež in ohlajen pozdrav!

Komentarji

Oseba Tina sporoča …
Helena, kako veseli so lahko tvoji gostje...in seveda vsakodnevno vidva..., ko jih pozdravi tako ljubek mornar in prisrčna dobrodošlica. Res si tole naredila izjemno lepo....
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovita dekoracija, pravi užitek jo je občudovati. Se mi zdi, da bo mornarček kar oživel in eno zaigral za dobrodošlico.
Oseba Hali sporoča …
iiii čudovita dekoracija!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
iiii kako lepi dobrodošlici. ravno prav moderni, rustikalni, sveži, zabavni... krasno!!!
Oseba Maja sporoča …
Kako prisrčen mornarček za dobrodošlico :)
Oseba oldpunca sporoča …
Meni je pa tvoj mornarček veliko bolj všeč, kot galeb. :-)) Super si izdelala poletno dekoracijo. Vidim, da nisem edina, ki z dopusta vlači vse mogoče. :-)))
Oseba Ne-Ja sporoča …
Veš da se meni tudibolj dopade tale mornarček kot galeb ;). Dekoracija je zelo všečna.
Oseba Tina Z. sporoča …
ja, meni je prav tako mornar bolj originalen kot galeb, pa tako lepo je vse postavljeno, tipi-topi.
Oseba AndrejaM sporoča …
Zelo lepo, mornarček je odlična izbira, saj obljublja razigranost in dobro voljo!
Oseba Simona sporoča …
Tale mornarček je meni še bolj všeč kot galeb. Galeb je sicer eleganten, mornarček pa prikliče nasmeh na obraz. In to je po moje več vredno.
Oseba Mojca sporoča …
kako simpatilna dekoracija!!!
Oseba Vladuška sporoča …
Tale tvoj mornarček je super. Tako lepo pozdravi vsakogar, ki "pripluje" mimo. Zelo mi je všeč ta dekoracija.
Oseba helena sporoča …
Prav simpatično si posedla tega mornarčka na odžagan kos lesa in res ti izvabi nasmeh na obraz. Ampak, sem tudi malce na tvoji strani; tudi galeb mi je zelo všeč. Pa lep mornarski pozdrav, Helena
Oseba helena sporoča …
Prav simpatično si posedla tega mornarčka na odžagan kos lesa in res ti izvabi nasmeh na obraz. Ampak, sem tudi malce na tvoji strani; tudi galeb mi je zelo všeč. Pa lep mornarski pozdrav, Helena
Oseba Anako sporoča …
Oooo kako lepa dekoracija! Všeč zelo! Jaz sem se pa odločila za poletni pridih na prav osebnem mestu za posebne ljudi :D ..... http://ultrajaninsvet.blogspot.com/2015/07/poletje-v-skoljki-sopek-summer-in.html