Listje in košček jute


Sončna in barvita jesen me še vedno navdihuje v ustvarjanju. Vsak sprehod v naravi prinese kakšno novo idejo za voščilnico ali dekoracijo doma. Ni težko "povabiti" jesen v dom in njena bogata barvna paleta lahko zasije tudi v naših prostorih.


Tinine listke sem najprej senčila z distressi, nato pa šla preko s perlastimi vodenkami. Z njimi je tudi narejeno ozadje voščilnice. Pod listje in želod sem dala košček traku iz jute. Za mehkobo in malo drugačnosti. Belo ozadje je platno v listih.



****
Šablone: Rayher (Tina B.) - Listi in želod
               Najlepši par: Sreča
Štampiljke: Najlepši par - Sreča čaka nate

****
Izziv: Najlepši par - oktober

****

Sončen dan!

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Oooo, zelo, zelo je lepa. Všeč mi je lesk listkov in juta.
Oseba Maja sporoča …
Zelo lepo si jo sestavila :)
Oseba Andreja sporoča …
Zelo je luštna in krasno si jo sestavila. Všeč mi je juta pod šopkom lepo pisanih jesenskih listkov :-))
Oseba Nataša sporoča …
Prekrasno jesensko voščilnico si ustvarila. Trak iz jute zelo lepo zaokroži vse skupaj :)
Oseba Damjana sporoča …
Čudovita je. Listki so krasni, želodka tudi. Kot celota mi je zeloooo všeč.
Oseba Renata sporoča …
Umirjeno ozadje, listje se lepo blešči v jesenskih barvah. In mašna je pika na i. Zelo mi je všeč.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Lepa. Ta papir ali platno je prelepo in da vsemu piko na i.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
:))) Zdaj pa berem še ostale komentarje in se strinjam z Renato, mašnica je tudi zakon :)) Lepa je ta nežna preprostost, ki jo znaš ustvariti.
Oseba Tanja E. sporoča …
Uaau, kako je lepa, čista jesenska poezija, LP:)
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Prekrasna, super ozadje in listi kot bi bili pravi
Lp Tamara
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
iii je lepa. ravno prav barvita. perlaste vodenke pa še ne poznam.
Oseba Metuljčica sporoča …
Prav vidi se tvoj navdih iz narave. Voščilnica je čudovita in čisto vse na njej mi je všeč.
Oseba moi sporoča …
Krasno pobarvano listje, tako kot jih barva tetka Jesen. Juta in platno data strukturo, podlaga pa nežno barvitost.
Čudovito jesen si pričarala.
Oseba Tina Z. sporoča …
prekrasno, juta, mašnica, vse je perfektno.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo zelo lepa je in pravo jesen si pričarala z njo. Se vidi, da te zelo navdihuje.
Oseba Dusi sporoča …
Krasna je.
Te jesenske barve so res nekaj najlepšega.
Če so pa zraven še materiali kot je juta, vrv... potem pa tako ne more biti drugače kot da super izpade.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovita je! Zelo mi je všeč kombiniranje z naravnimi materiali, juto, platnom in prelepo mašnico. Liste in želod si pa tako lepo pobarvala, da zgledajo kot pravi. :-)
Oseba Janja sporoča …
Kako lepo si povezala pisano listje in želod. Na belem ozadju je videti nadvse lepo. Lp
Oseba helena sporoča …
Oj, kako je čudovita. Z čudovitim ozadjem je videti tako zelo, zelo nežna. Juta je super dodatek!
Oseba Hali sporoča …
Všeč so mi jesenski listki na beli podlagi, ker pridejo tako lepo do izraza. Noro lepa je!
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Helena, tale je pa preprosto najlepša! Od ozadja, do platna in jute, pa šopek listja, res si vse čudovito sestavila skupaj!
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Krasna je Helena
pokukaj na moj blog, pripravila sem bonbonček
lp Tamara
Oseba SaraS sporoča …
Kako sem jaz vesela, da se jesen še kar ne konča in da po blogih še vedno kraljujejo listki takih in drugačnih barv. Super si sestavila tole voščilnico, čudovita je.