Zeleni prstki

Zjutraj, ko se peljem v službo, občudujem in se čudim, koliko nove in raznovrstne zelene barve so čez noč uporabili zeleni prstki narave, da so obarvali travnate preproge, ustvarili listne poganjke ... Toliko zelene, da se spočijejo oči in nahrani duša. Tudi moja ustvarjalnica je vsa v zelenem, kar se pozna po spodnjih voščilnicah. Seveda sta imeli prste vmes tudi Vladka in Tina z zelenim izzivom :)

1. Na delček taga, kamor lahko pride napis, sem speljala ozelenelo vejico ter dodala manjše in večje cvetove marjetic, narejenih s šablono Drevo. Mislim, da sem te cvetove najprej videla pri Vladki. Malo smušinga in napis, narejen s štampiljkami Podarjeno z veseljem.



2. S šablono za cvetke, ki sem jih uporabila pri zgornji voščilnici, sem rezala tako, da sem dobila podolgovat trak, uporabljen pri poročni voščilnici. Zelen zaključek zgoraj in spodaj je narejen z obojestranskim selotejpom in zelenimi bleščicami.





3. Na podlago sem s prozornim embosing prahom naredila drevo. Nato sem senčila z distressi različnih zelenih in rumenih odtenkov.  Na koncu pa na veje obesila  izrezane srčke. Hvala je iz seta težko pričakovanih štampiljk Sophisticated Script. Tako je na hitro nastala zahvalnica za drobno pozornost .



Hvala za vse dobre želje pri premagovanju virusov. S pomočjo čaja, kakšne tabletke, veliko počitka in predvsem z vašimi dobrimi mislimi so bili premagani.

***
Izziv - prijavljam prvo voščilnico:
***
Pripomočki:
  • šablone: Najlepši par/Tina za Rayher (Kvadrati s šivi, Pravokotniki s šivi, Foto dekoracija, Odprti tag, Drevo), Scrapping Cottage (Sweetheart Lovebirds)
  • štampiljke: Najlepši par (Podarjeno z veseljem), Concord and 9th (Sophisticated Script), Papertrey Ink (Through the trees)
***

Vse dobro!




Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Vidi se, da te je pomlad povsem inspirirala. Tudi jaz zelo rada občudujem to zeleno barvo, ki je v tem času najbolj intenzivna in res si kar spočiješ oči in dušo. Krasno si ustvarjala. Na prvi je čudovito zacvetela vejica na tagu, na drugi si lepo uporabila negativ izrezovanja marjetic in na tretji je krasno ozadje z drevesom in lepo si izpeljala napis.
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Helena pa si mi jutro polepšala s tvojimi krasnimi izdelanimi voščilnicami.
Oči si res spočijejo na pomladnih zelenih odtenkih, telo pa kar vpija pozitivno energijo mati narave :))
Lepo je, ko nas tako razvaja(š)!
Pozdravček, Jana
Oseba Valerija sporoča …
Ne le zeleni prstki narave, tudi tvoji prstki so čudežni. Ustvarila si prekrasne voščilnice.
Oseba moi sporoča …
Zunaj nastaja res prekrasna zelena paleta, pa tudi tebi jo je uspelo prenesti na papir.
Sploh čudovita ideja z negativom izrezanih rožic, ki je ustvarila zanimivo in unikatno čipko.
Oseba Andreja sporoča …
Vse tri so mi zelo lepe, ampak prva pa zame izstopa :-)) Krasen tag na krasnem smušingu.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Kako so krasne prav vse, čeprav sta mi čisto v srce sedli prva in zadnja. Prelepi sta!
Oseba Hali sporoča …
Jaz se vsak dan sprašujem, ali je vsako leto tako lepo zelena pomlad, ali to letos drugače doživljam. Res je lepo in sveže! Kot tvoje voščilnice...prva je prekrasna s smušingom, druga malce posebna z bleščicami in drevo tako naravno. Prekrasno ustvarjanje!
Oseba Damjana sporoča …
Uau, koliko super idej in čudovitih voščilnic. Čisto vse so mi všeč, saj ima vsaka od njih pridih pomladi, ki je v svojem zelenju tako lepa in veličastna.
Oseba Zvonka sporoča …
Kakšen lep izbor čudovitih voščilnic, vse skupaj in vsaka zase so prelepe.
Oseba oldpunca sporoča …
Pri tebi je pa res prava pomlad. :-) Vse tri voščilnice so čudovite in tako raznolike, da je veselje. Tvoja nova pridobitev štampiljk črk mi postaja vedno bolj všeč. :-) Po blogih vidim, da je pravi hit.
Oseba Papirnate radosti sporoča …
Joooj krasne so vse po vrsti, čeprav mi je segla ta s Tininim tagcom prav do srca <3
Oseba Metuljčica sporoča …
Zeleno v naravi ti je bilo resnično v navdih, se čuti iz tvojih čudovitih voščilnic. Prav vse so prelepe.
Oseba Dusi sporoča …
Joj, ta tvoja prva je tako tako lepa in pomladna in polna življenja <3
Saj sta mi tudi drugi dve všeč, ampak prva pa absolutno zmaga.
Oseba Martina sporoča …
Joj, koliko čarobnega in čudovitega so ustvarili zeleni prstki. Kot inspiracija in kot izvedba. Poleg vsega mi je všeč tudi to, kako si krasno uporabila tudi ostanek papirja iz katerega si rezala cvetke.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Vidim, da sem zamudila kar veliko lepega na tvojem blogu. Te lepe voščilnice so mi vse všeč, vsaka ima nekaj, kar me posebej pritegne. Prva čudovite barve in rožice - ampak res so luštne!!!, druga ima ta lep tinin foto okvirček, tretja pa spet super barve in tudi moje najljubše črkice :) Čudovito si ustvarjala.
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
Nisem vedela, da te je mučila viroza in sem vesela, da si jo uspešno premagala.
lepo si se lotila tega zelenega izziva, ki sem ga popolnoma spregledala. ni mi ostajalo veliko časa za ustvarjalne bloge in sem zato veliko zamudila. upam, da kmalu pridem nazaj v ritem.