Mehki copatki


Hvala za čestitke v komentarjih prejšnje objave. Z veseljem sem jih prebrala in bilo mi je kar toplo pri srcu.

Če bi bil najin zakon požegnan z otroki, bi bilo sinu zagotovo ime Filip :). Je pa kar nakaj prijateljev in znancev, ki imajo malčke s tem imenom.  Tako so vsi ti Filipi na nek način "najini". :) Nazadnje je Filipa rodila prijateljica in tako je Mirjam dobila bratca.
Za copatke iz filca sem se navdušila pri Maji in tudi sama ideja za voščilnico je njena.


Upam, da kdo ne misli, da sem se zmotila pri prvi črki in sem Filipa preimenovala v Bilipa :) Te štampiljke črk so res malo posebne in f je pač takšen.



Danes je zame prav poseben dan. Med pisanjem te objave sem "skočila" k Vladki in od tam na SC blog, kjer sem videla, da sem prva izžrebanka njihovega prvega izziva :) Juuuupiiii. Pa bom tako dobila prav posebno ustvarjalno darilo ob obletnici poroke :)


***
Pripomočki:

***
Izziv:
***

Vesel pozdrav in prijeten vikend!


Komentarji

Oseba helena sporoča …
Ejej, kako je ljubka s temi mehkimi copatki. Pikasto ozadje je prav fensi in tudi napis je super.
Čestitke za nagradico in juhej za lep dan, a ne?
Oseba Maja sporoča …
Copatki so zelo cort in pa seveda čestitke ob obletnici ter za nagrado.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Helena, čudovita izvedba copatkov, sem res vesela, da sem ti bila v navdih. Iskrene čestitke za obletnico vama in tvojim staršem! Kar se pa črk tiče, imam zate veselo novico - 9. maja pridejo na trg še velike črke in težave pri črki f ne bo več :)
https://www.facebook.com/378055702381498/photos/a.412362478950820.1073741828.378055702381498/497989447054789/?type=3&theater
Oseba Nataša sporoča …
Iskrene čestitke za obletnico in nagrado :)
Copatki so takooo sladki. Se kar topim ob čestitkah za male junake in se se spomnim še ne dolgo nazaj, ko smo z Julijo dobivali te srčkane voščilnice.
Oseba Janja sporoča …
Kako lepa je čestitka s copatki. Čestitam za nagrado. Lp
Oseba Unknown sporoča …
Cute :) Pa čestitke za nagrado.
Oseba Neža sporoča …
O, čudovita, krasna, simpatična voščilnica
in fant ima najlepše fantovsko ime. :)
Tudi moj sin bo Filip, če mi bo kdaj dan. :)

Bravo za nagrado in čestitke ob obletnici! :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Najprej čestitke za obletnico, potem pa še za nagrado. Mehko in nežno, kot mala štručka, ki se rodi....tako nekako bi opisala tvoj izdelek. Krasen je. Tudi sama imam te črke, všeč so mi, ker so velike, pisava je lepa, samo en velik problem imam z njimi ....razpoznavnost določenih črk...da se ubijem, ne najdem črke S.... lepo bodi
Oseba Andreja sporoča …
iiijoj tile copatki so pa čisto zares mehki :-)) Zelo lepo sestavljena voščilncia.
Oseba Tina Z. sporoča …
o, čestitke za obletnico, pa seveda za nagrado, s svojim več kot fantastičnim izdelkom si si jo še kako prislužila ... in tudi današnja voščilnica nič ne zaostaja, tako mehka in nežna, res kot mali dojenček ...
Oseba moi sporoča …
Čestitke za nagrado, sem vesela zate ;)
Vidim, da ti je že Maja povedala, kmalu bodo tukaj tudi velike črke ;)
Zelo lušno dobrodošlico si naredila malemu Filipu ;)
Oseba Damjana sporoča …
Helena, tudi tokratna voščilnica tako ljubka in tudi meni je ime Filip zares lepo. Štampiljka - napis mi je pa zelo všeč, še posebno, ker so črke malce neobičajne, vendar zelo lepe. Iskreeeeneeee čestitke za nagrado na SC blogu, sem res vesela zate. Seveda pa tudi čestitke za obletnico in naj ljubezen traja in traja.
Oseba oldpunca sporoča …
V začetku me te nenavadne črke niso pritegnile, sedaj mi pa postajajo vedno bolj všeč. :-) Tako prijetno nagajive so. :-) Tvoja voščilnica pa je čudovita. Ideja, da copatke izrežeš iz filca je super primerna za dobrodošlico malčku.
Čestitke za srečo pri žrebu na SC blogu. Veselo zapravljaj! :-))
Oseba Valerija sporoča …
Krasna voščilnica. Vse na njej mi je všeč, sploh pa zelena barva, ki ji zelo paše.
Čestitke za žreb!
Lp
Oseba Hali sporoča …
Res je, filc da to mehkobo in ljubkost, ki tako zelo paše na voščilnice ob rojstvu... čudovita je!
Oseba Marna sporoča …
Čudovita voščilnica ...
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
Čestitam za nagradico. Ravno pravi čas ♥
voščilnica je pa PERFEKTNA.
Oseba Zvonka sporoča …
Joj kako nežni in mehki so ti copatki in voščilnica je prav ljubka. Čestitke za nagrado.
Oseba Vladuška sporoča …
Me zelo veseli, da je bon za SC prišel kot naročeno za darilce :) Naj ti dobro služi in zabavno izbiro šablon ti želim :))) Tole otroško si zelo lepo naredila.
Oseba Anja Ž. sporoča …
Copatki na tvoji vošilnici so super. Tale zelena, ki si jo uporabila, mi je res všeč. Čestitke za nagrado na izzivu. Komaj čakam, da vidim, kaj boš ustvarila z novimi šablonami :)
Oseba Tina sporoča …
Helena, zelo mi je všeč tvoja voščilnica in tudi ime Filip naju malo povezuje :-)
Oseba Natasa sporoča …
Zelo je lepa, čudovitih barv. In res filc naredi prav poseben nežen izgled. Čestitam ob obletnici poroke in pa seveda za nagrado!
Oseba Dusi sporoča …
Super izvedba.
ŠE posebej sem navdušena nad barvami, ki sij izbrala.