Okrogla obletnica


Vladka in Tina nas že 50 mesecev izzivata in navdihujeta, zato se šika, da sta za jubilejni izziv izbrale temo "okrogla praznovanja". Sprva sem mislila, da se jima bom pridružila z voščilnico za zalogo, potem pa je prišla prošnja za voščilnico ob srečanju z Abrahamom.


Po mojih objavah lahko vidite, da so mi zelo ljube štampiljke potonik (Altenew). Hvala Janji za njen bolšjak, da sem lahko prišla do njih (takrat še ni bilo našega Magic Craft Shopa, iz tujine pa nisem naročevala) in jih z veseljem uporabljam. Tako hvaležne so za barvanje. Tudi tokrat so prišli v poštev Copici in pa malce bele tempere, za posamezne poudarke na cvetovih in listju.


***
Izziv: Ko me inspirira #50 - Okrogla praznovanja

***

Prijeten dan!

Komentarji

Oseba Valentina B sporoča …
Sončna, topla in čudovita voščilnica ob lepem jubileju! Zelo mi je všeč izbor barvne palete. Vedno znova občudujem prekrasno pobarvane odtiske. Izjemno lepo! :)
So pa tudi meni Altenew štampiljke čedalje bolj ljube. Prve vintage roses sem prav tako dobila v boljšaku. In sedaj, ko jih je možno dobiti tudi pri nas, se je želja da jim pridružim še potonike tudi uresničila. Sedaj jih moram le še uporabiti. :)
Prijeten pozdrav, V.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Kako rada gledam tvoje potonike! Znova čudovito pobarvane in potem vse skupaj tako lepo sestavljeno v prekrasno voščilnico.
Oseba Nataša sporoča …
Prelepa je. Tvoje barvanje je vau :)
Oseba moi sporoča …
Prava mojstrica v barvanji s Copici si že. Čudovito pobarvano in krasna štampiljka, seveda pa tudi končni izdelek.
Oseba Maja sporoča …
Tudi mene so zadnje čase navdušile štampiljke Altenew. Super si pobarvala in naredila prekrasno voščilnico.
Oseba oldpunca sporoča …
Občudujem prelepo pobarvano potoniko. Vidi se, da uživaš v barvanju. Prav posebno lepa je. Super barvno kombinacijo si uporabila in krasno sestavila voščilnico. :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito, kako si jih delno obrezala in fantastično pobarvala ter vse skupaj sestavila. Prelepa voščilnica za abrahama.
Oseba Zvonka sporoča …
Prekrasna je, všeč so mi barve in zanimiva postavitev.
Oseba Metuljčica sporoča …
Kako ji paše rumena, pa tako lepo si pobarvala. Tudi sestava voščilnice je enkratna. Všeč mi je kako si dodala belo. Skratka ni, kar mi nebi bilo všeč.
Oseba Janja sporoča …
Tvoje potonike so res čudovite. Krasna postavitev odtisov in čudovito pobarvano. Tudi barva kombinacija mi je zelo všeč. Lp
Oseba Damjana sporoča …
Zopet si dokazala, da si mojstrica barvanja. Voščilnica je čudovita in prav vsak element je na svojem (pravem) mestu.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Čudovita je, krasno pobarvana
Oseba Anja Ž. sporoča …
Tvoja potonika je naravnost čudovita. Res ti gre barvanje super od rok. In tale detajl z belo tempero da še en tak poseben videz.
Oseba Tamara sporoča …
Krasna voščilnica je nastala. Altenew štampiljke so res fantastične. Tvoja potonika pa je pobarvana čudovito.
Oseba helena sporoča …
Oooo, kako je lepa. Take sončne barve in prekrasno pobarvan odtis.
Oseba iris-irena sporoča …
Čudovita voščilnica, barve so tako in tako meni najljubše - pohvala tudi za vse krasne izdelke za nazaj,
lp
Oseba Vladka sporoča …
Krasne tople potonike, zelo mi je všeč :)
Oseba N-Eva sporoča …
Prekrasna voščilnica in čudovito barvanje.
Oseba Andreja sporoča …
Tvoje potonike so res čudovite. Barva kombinacija je zelo lepa in všeč mi je postavitev odtisov :-))