Domača naloga št. 2


Rahel zaostanek pri domačih nalogah je samo znak, da sem si vzela čas in v miru preštudirala tehniko, premislila postavitev, izbrala dodatke in barve ... :) Šele potem je delo steklo in nastala je spodnja božično-novoletna voščilnica.





***
Izziv:
- Mala šola prazničnega ustvarjanja
- Galerija meseca novembra

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Vesele praznike - zastavica, Koš prazničnih voščil, Kvadrati s šivi, Odprti tag

***

Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Zelo je lepa in všeč mi je izbor barv :-)) Modre bleščice super poživijo voščilnico.
Oseba Kajcyika sporoča …
Oooo to pa je lepa čestitka! Všeč mi je blišč :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Časa je še cel mesec...a veš koliko idej boš še imela???? Mnogo!!!! Vse pohvale za idejo.
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, prekrasne barve, osupljiva!
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako zelo lepo se blešči tvoja voščilnica! Čudovita je. Včasih si treba vzeti čas, da ideja dozori. Mislim, da boš dobila petko od tršice. :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Splačalo se je preštudirati, saj je čudovita. Tole je res čista petka in barvna kombiancija mi je zelo všeč.
Oseba Tina sporoča …
Draga Helena, čisto navdušena sem nad tvojim pristopom. Tako zelo lepo si uporabila bleščice na tagu, da to zagotovo sprobam tudi jaz! Hvala ti.
Oseba moi sporoča …
Dobra kombinacija barv in lepa postavitev. Čista eleganca.
Oseba N-Eva sporoča …
Res prelepa barvna kombinacija in ta ideja z bleščicami je tudi mene očarala.
Oseba Metuljčica sporoča …
Vidi se da si vse dobro naštudirala. Voščilnica je prelepa in sem prav navdušena.
Oseba Hali sporoča …
Vse si naštudirala res v nulo. Krasna postavitev, barve, prav vse. Zelo mi je všeč!
Oseba helena sporoča …
Super, da si si vzela čas in vse dobro premislila, ker je voščilnica res čudovita. Tudi izbor barv je prav mikaven.
Oseba Janja sporoča …
Pravo zimsko vzdušje si ustvarila z izbiro barv. Zelo lepo. Lp
Oseba Nataša Š. sporoča …
O je luštna. Všeč mi je tale blink blink na novoletnih voščilnicah :) Krasna barvna kombinacija!