Božična zvezda

Za nami je praznično-dopustniški teden. Upam, da ste se naužili sončnega vremena in bogatih jesenskih barv, ki v soncu še bolj zažarijo. Takšni dnevi so bili, da bi jih najraje shranil v kakšno posebno kamrico in odprl njena vrata v dneh, ko bo na zemljo pritiskal mraz in bodo dnevi mračnejši in mokri. Čeprav so tudi takšni lepi in zanimivi, saj je več časa za ustvarjanje, branje ... Za sprehode in druge aktivnosti v naravi pa je potrebno nadeti le toplejša oblačila in obuti gumi škornje.

Tako, pa sem tudi sama začela z izdelovanjem božično-novoletnih voščilnic. Prva se v vrsto na ogled postavi ta, narejena z novimi štampiljkami Najlepšega para.


Belo embosiran odtis sem pobarvala z akvarelnimi svinčnik barvicami in vodnim čopičem. Tudi napisa sta toplotno embosirana. Ker mi je bilo vse skupaj še malo preveč pusto, sem naredila črn "špric" z akvarelno barvo.


Lep začetek tedna!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Cvetoči božič, Prazniki
- My favorite things: Blueprints 31

***
Izziv:
- Craftalnica: Pobarvan motiv
- Najlepši par: galerija meseca novembra
***

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Krasno si pobarvala božično zvezdo in ji naredila zelo lepo ozadje. Všeč mi je ta našpricana barva. Zelo lepo!
Oseba moi sporoča …
Lepo si jo naredila in res bo treba že začeti z izdelavo prazničnih z malo večjim tempom.
Oseba helena sporoča …
Krasna je in všeč mi je, ker si v ozadju naredila nežno modrino. Tudi ta črn "špric" je prav kulski :) Ja, res je, traba bo začet polniti božično škatlo.
Oseba Zvonka sporoča …
Čudovita božična zvezda lepo izstopa iz modrega ozadja.
Ja, december se bliskovito bliža in tik tak bo tu čas za oddajo voščilnic.
Oseba Tina sporoča …
Helena....veš, da sem čakala, da boš ti prijela v roke tale veliki motiv in sem zdaj srečna in navdušena, ko sem ga dočakala. Izjmemno lepo si ga uporabila...
Oseba Sabina sporoča …
Čudovita je! Všeč mi je kako si pobarvalo božično zvezdo in pošpricano ozadje daje prav piko na i :)
Oseba Vladuška sporoča …
Sva bili pri podobnem delu v zadnjih dneh. Zelo lepo ja in krasno si jo pobarvala. Jaz svoje variacije pokažem nekoliko kasneje :)
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudovita voščilnica, zelo lepo izdelana
lp Tamara
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako zelo je lepa! Čudovito si postavila božično zvezdo. Embosirana napisa sta super ideja in črni špric lepo dopolni voščilnico. :-)
Oseba Janja sporoča …
Kot vedno krasno pobarvan motiv. Tile špricani dodatki :) ji prav pašejo. Lp
Oseba Hali sporoča …
Prekrasna!
Oseba Andreja sporoča …
Zelo lepo praznično voščilnico si naredila in krasno pobarvala motiv :-)) Tudi meni je zelo všeč tvoj špric.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba Goga sporoča …
Čudovita božična zvezda. Res si lepo uporabila novo Tinino štampiljko.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
Oseba Valentina B sporoča …
Čudoviti jesenski dnevi so nam bili dani. Obsijani s soncem in prijetno topli. Sedaj pa nas je objela še tista druga polovica jeseni, ki ima svojo moč, ko z dežnikom v rokih hodiš v tišino padajočih kapljic ter se vrneš v domač naslonjač s toplim čajem v roki in se lotiš prazničnega ustvarjanja. :)
Zelo mi je všeč tvoja božična zvezda v akvarelnem videzu in nežnost modrine lepo obogati voščilnico prav tako tudi nežen črni špric. ;)