Mala šola prazničnega ustvarjanja in delavnica v Artu

Zaradi idej v Mali šoli prazničnega ustvarjanja mi bo uspelo narediti dovolj božično-novoletnih voščilnic.



Ponedeljek - 7. domača naloga: "Knjižna kazala" (Mojca mi je delo olajšala s svojim seznamom, ki mu pridno sledim :))

Nastalo je le eno kazalo. Za nečakinjo, ki ji bo Miklavž prinesel slikanico Neke zvezdne noči. 


Sreda - 8. domača naloga: "Barvanje na eko papir"

Motiv belo embosirane božične zvezde sem pobarvala z barvnimi kredami in ga za obstojnost prevlekla s Clear Gloss Finishem, 



Pri drugi voščilnici sem uporabila svetlejši eko papir (neprecenljiva zaloga eko kartona Radeče papir :)) in motiv pobarvala s Copic markerji.



Petek - 9. domača naloga: "Učinek šolske table"

Napis sem toplotno embosirala, ognjemet pa je narejen z belim lesnim kitom in posut z bleščicami. 



Na to, slabo pobrisano šolsko tablo, je katehistinja obesila bunkico z motivom jaslic in otrokom zaželela vesel božič.



Za konec še praznična dekoracija, narejena v petkovi delavnici v mariborskem Artu. 

 

Ta material (foamiran) me je navdušil za izdelavo prazničnih dekoracij. Ustvarjalke ga sicer pridno uporabljajo tudi na voščilnicah, kar pa nekako ni moj stil, saj prisegam na bolj preproste, primerne za pošiljanje v navadni kuverti :). 

No, do petka nisem vedela, da obstajata dve vrsti: silky za hladno obdelavo in navaden, kjer je potrebna toplotna obdelava, da se motiv lahko lepo oblikuje. Na delavnici smo uporabljali silky varianto. 


In že smo v novem tednu, ko komaj čakam začetek ustvarjalnega pouka. 

Prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Valoviti pravokotniki s šivi, Kvadrati s šivi,  Cvetoči božič, Ognjemet, Zvezdnato nebo
- Sugar Pea: Nativity Scape
- Penny Black:  Antique Frame
- Sizzix: Božična zvezda
***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca novembra
***

Komentarji

Oseba Adrijana Knez sporoča …
Oooohhhh Helena draga...koliko lepotičk na kupu. Prav vse so čudovito unikatne ❤️
Knjižno kazalo pa je pravljica zase 😀
Lepo bodi, Jana
Oseba Majda sporoča …
Vauuuu koliko čudovitih mojstrovin, ki so hkrati še opravljene domače naloge. Čisto preč sem od navdušenja!!! Bravo Helena, same petive z zvezdico :-)
Snežen pozdravček pošiljam, Majda
Oseba Maja sporoča …
Waw, kar ne morem se nagledati, kaj vse in kako čudovite izdelke si naredila v preteklem tednu.
Oseba Metuljčica sporoča …
Helena, tole je pa za čisto desetko. Krasno kazalo je res prečudovito, pa tudi vse ostale voščilnice. Super snežakec, Artovci so itak zakon s svojimi idejami in materiali. Še enkrat moram napisati, da je tole res krasna objava.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Bum...pa ti si čisto eksplodirala.Toliko lepih stvari na enem placu, da sumim, da si odšla v kakšno galerijo in vse pofotkala:-))....Saj vem da ne, tudi ti že imaš svoj prepoznaven stil, da te ne morem zgrešit.
No, sem vedela, da bom vsaj eni malo pomagala s tem seznamom...saj veš kako pravijo...pametni vedno pišemo!!!! Poznam pa še eno pametno...najprej si kupila knjigo za darilce, potem pa še doma narejeno kazalo na isto temo...ideja, ki bo sodila na moj spisek "mini darilca-ideja"...hvala, tole je zelo dobrodošel namig.
Pa še venček...!!! Navdušena....in spet skomini...letošnje delavnice v Artu...da bi bili le malo bližji!!!!
Oseba oldpunca sporoča …
Ojej, to pa je objava in pol! :-) Čudovito si ustvarjala. Knjižno kazalo z zvezdico je pravljično lepo. Domiselno dopolni darilce. Ob pobarvanih motivih na eko kartonu lahko samo zdrihujem od občudovanja. Kakšna razlika med mojim nanašanjem barve in tvojim barvanjem! :-) Obe šolski tabli sta krasno porisani. Za foamiran lahko samo rečem, da mi je všeč, ne bi pa znala tega materiala umestiti na moje izdelke. :-)
Oseba Marija sporoča …
Uf, kako si bila pridna. Prav vse naloge si opravila več kot odlično. Krasno darilo in ujemajoče kazalo. Zelo lepa božična zvezda, prav tako zimska idila na eko kartonu, krasna ognjemet in bunkica na šolski tabli, ter za posladek čudovito izdelana praznična dekoracija. Vse pohvale.
Oseba ArtMBR sporoča …
Tudi jaz pravim ojojoj, kao pridna učenka. Spet si prekosila učiteljice. Venček pa imam tudi jaz.
Oseba Tina Z. sporoča …
vsaka tvoja objava je praznik za oči ... prav vsaka tvoja voščilnica, no in tudi dekoracija je mojstrovina, obožujem eko papir in prva voščilnica je videti kot slika.
Oseba Tina sporoča …
Helena...čisto sem fascinirana nad vso lepoto, ki sem se je zdaj naužila pri tebi...srečni svi, ki bodo prejeli tvoje voščilnice in srečka ti, ki imaš tako zelo lep okras. Hvala za ves navdih...
Oseba Vladuška sporoča …
Več kot odlično si opravila z domačimi nalogami. Nastali so res čudoviti izdelki in prav vsak ima nekaj posebnega in navdušujočega.
Oseba moi sporoča …
Krasno kazalo, barvanje in učinek table. Vse, česar se lotiš, narediš v nulo.