Praznično ustvarjanje - 2. in 3. domača naloga


Učiteljsko mesto v drugi praznično-ustvarjalni uri je prevzela gostujoča učiteljica Vladka. Ker smo še sredi jeseni, smo vzeli lekcijo jesenskega sadja. Moja ustvarjalna ozimnica premore le mini jabolka, šablono, dobljeno kot darilo pri naročilu v Tinini trgovini. Z akvareli  sem pobarvala jabolka, listje in ozadje. Za zaključek pa le še "lesen" okvir, da je jesensko tihožitje dobilo svoj zaključek.




V petek smo zopet pridno sledili Tininem učnem načrtu, ki nam je predstavila tresočko s tilom. Moja predstavlja zimsko pokrajino, zimsko nebo pa je posuto s srebrnimi zvezdami in belim snegom.


Ta tresočka pa je nastala še v jesenskih počitnicah, ko sem imela na počitnicah nečakinjo. Neznansko všeč ji je bila Vladkina zahvalnica, zato sva seveda morali na podoben način uporabiti Tininega medvedka.



Prijeten, čeprav deževen dan - ponekod pa že zasnežen!

***
Pripomočki:
Najlepši par: Kvadrati s šivi, Pravokotniki s šivi, Medvedja prijatelja, Čez hribe in doline, Jelen (Rayher)
- Penny Black: Antique frame
- Sizzix: Gozdni rob
- Memory Box: Woven basket
***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca novembra, mala šola prazničnega ustvarjanja

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Helena, prekrasno sadje in tresočka s tilom je uauu, z nečakinjo sta pa tudi prekrasno ustvarjali. Lepo in nežno!
Oseba Nataša Š. sporoča …
Kako ste ene pridne.. Krasna košarica jabolk, prava zimska idila na tvoji čudoviti tresočki in simpatična voščilnica z medvedom in zvezdo. Krasne so vse po vrsti!
Oseba oldpunca sporoča …
Fantastična košrica jabolk! Zelo mi je všeč, kako si vse skupaj pobarvala in sestavila. Res krasno jesensko tihožitje. Si pa bila pridna, da imaš izdelano že tudi tretjo nalogo s tilom. Zelo spokojna zimska pokrajina je nastala. Medo in zvezdica pa sta zakon! Preprosto, in lepo. :-)
Oseba moi sporoča …
Pridno si delala naloge. Všeč mi je sadje v košarici. Lepo si ga pobarvala. Pa tudi medvedek z zvezdo je lušna voščilnica.
Oseba Valentina B sporoča …
Kako čudovita košara rdečih jabolk! Tako lepo si pričaral letošnjo jesensko pravljico. Vidim, da si zelo pridna z domačimi nalogami. Glede na današnjo vreme je zimska pokrajina ravno pravšnja, vendar pri nas je še barvita jesen. Letos je polarni medo res zmagovalen in veselo tresočko sta izdelali.
Oseba Zvonka sporoča …
Prekrasne so vse, toda zimska idila me je najbolj prevzela in til zelo lepo paše, res.
Oseba Tina sporoča …
Helena...kakšna eksplozija navdiha si! Tiste drobne jabolčke so kot žive, v til si ujela perlice in nato še tresoča zvezda za medota. Vse pohvale...
Oseba Vladuška sporoča …
Jabolka so kot prava, tako lepo si jih pobarvala, da jih je veselje pogledat in krasno pašejo v košaro. Prav tako si perfektno opravila s tilom in tresočko. Sem pa počaščena, da je nečakinji bila tako všeč moja zahvalnica in odlično sta jo izdelali po svoje.
Oseba Majda sporoča …
Vauuuu, čisto preč sem od navdušenja nad tvojo jesensko zimsko bero voščilnic. Imenitne so vse po vrsti, jaz pa tako zelo navdušena - spet!
Hvala za navdih, Majda
Oseba Valerija sporoča …
O, si bila pridna. Lepo si se potrudila z domačimi nalogami. Krasni izdelki!
Oseba helena sporoča …
Jabolka: sedi 5+++
Tresočka: sedi 5***
Zahvalnica: 5"""

Malo šolo opravila z odliko: 5++++++++++++++++++

Čudovite so in tako telo sveže!!
Oseba Janja sporoča …
Sočna, vabljiva jabolka so pritegnila moj pogled. Se vidi, da me žive barve takoj povlečejo :). Zelo lepa je tudi praznična voščilnica s tilom, to sem si dala na seznam - naredi. Medvedek, ki se ozira k zvezdici pa je prav simpatičen. Lp