Trio cvetličnih voščilnic

Po naših ustvarjalnih blogih že vztrajno cvetijo rože, predvsem tulipani, a zima se še ne da. Očitno bo kar držal stari pregovor: "božič na travi, velika noč na peči." Ne pomaga jamranje in vzdihovanje, narava gre svojo pot in ima svoje razloge. Še vedno bo dovolj časa za vse rožice tega sveta.

Tudi v moji ustvarjalnici je že vse v pomladnih barvah in cvetenju. Zacvetele so lilije, tulipani in španski bezeg.

Izreze lilij sem barvala z akvarelnimi svinčnik barvicami, drugi motiv s Copic markerji in tretjega z Zig real brush akvarelnimi markerji.






Hvala za vaš obisk in prijazen pozdrav do naslednjič, ko bodo na vrsti velikonočne voščilnice.

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Krogi s šivi, Pravokotniki s šivi, Kreativni krogi
- Power Poppy: Lilac Time
- Taylored Expressions: Music Sheet
- Tim Holtz: Doodle stencil
- My favorite things: Lily
- Chery Lynn Design: French Pastry Doily

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Zelo lepe, vse tri! Ampak lilije so pa najlepše...
Oseba Valerija sporoča …
Ne bi mogla izbrati najljubše. Vse so prelepe!
Oseba Tina Z. sporoča …
vsakič me rože v vseh tvojih tehnikah pustijo brez besed!
Oseba Hali sporoča …
Jaz sem se zaljubila v lilije...tvoje barvanje je res nekaj posebnega...
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito si pobarvala vse rožice tega sveta. :-) Odtis španskega bezga mi je neznansko všeč, pa tvoje barvanje tudi. Misliš, da bodo moji zig markerji (ko prispejo), tudi tako lepo barvali? :-))
Oseba Metuljčica sporoča …
Ena lepša od druge. Tvoje barvanje je prekrasno. Pridem na inštrukcije. Čudovit tris cvetličnih voščilnic.
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito cveti pri tebi. Še posebej pa so me očarale lilije, ki si jih krasno pobarvala in postavila na nežno ozadje.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Prelepe so Helena, sploh mi je prva z lilijami prav posebna. Morda zaradi intenzivne barve. Odlično, da se lotiš vseh sort barvanja.
Oseba Zvonka sporoča …
Vse tri so zelo lepe, cvetlični motivi so itak vedno popularni. Najbolj me je navdušila zadnja.
Oseba ArtMBR sporoča …
Premalo smo pustovali, zato pa je zima še vedno tukaj. Hvala Bogu imamo me ustvarjalke že lahko pomlad na mizi. Ja, tudi meni so lilije najbolj padle v oči, ampak tudi druge rožice so vredne ogleda.
Oseba moi sporoča …
Lepo si pobarvala vse tri in to z tremi različnimi tehnikami.
Oseba Biljana sporoča …
Oh, kakšne čudovite barve in kako je lepo pobarvano. Super so vse tri.
Oseba Marija sporoča …
Vse tri tehnike barvanja obvladaš. Vsak motiv rožic je čudovit, še posebno pa so mi lepe lilije. Krasne.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čudovite rožic ein to barvanje... waw !
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite cvetlične voščilnice si naredila :-)) Vsaka je po svoje lepa. Hvala za tisto s tulipani, ki krasi moj dom ... krasni so.