Španski bezeg

Po veliki noči sem potrebovala malo ustvarjalnega počitka in se prepustila užitkom pisane besede (Pogovoriti se morava o Kevinu, Neznankino pismo, Sorodni duši in Poljub iz Rusije). Zdaj pa se bo začelo drugačno ustvarjanje: malo na vrtu, malo na skalnjaku: za dušo in za v lonec :) Papirji in barvice bodo zopet "na čakanju".

Da blog ne bo preveč sameval, na hitro in na kratko predstavljam voščilnico s španskim bezgom, nastalo že nekaj časa nazaj. Pravijo, da ko zacveti španski bezeg, je pomlad zagotovo tukaj.



Imejte lep dan!

Komentarji

Oseba Marija sporoča …
Helena, takšen šopek prelepega bezga bo zagotovo prinesel pomlad. No, jo je že. Čudovit motiv in v celoti zelo lepa voščilnica.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Če pa tvoj šopek ne bo prinesel pomladi je pa res ne bo nič. Čudovito barvanje in izvedba :)
Oseba Valerija sporoča …
Zelo lepa voščilnica s čudovitim pomladnim motivom.
Oseba moi sporoča …
Tvoj je zacvetel, torej je pomlad tukaj ;)
Oseba Janja sporoča …
Kako lepo si pobarvala motiv. Voščilnica je res čudovita. Lp
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovito pobarvan španski bezeg na tvoji voščilnici bo sigurno priklical tisto
pravo pomlad. Prelepo.
Oseba oldpunca sporoča …
Popolnoma sem navdušena nad tvojim čudovitim barvanjem! Še malo, pa bo na vrtu zadišalo po španskem bezgu. :-)
Oseba Tina Z. sporoča …
vsakič navdušiš, krasen motiv in tvoje barvanje, vau ...
Oseba Majda sporoča …
Tvoj španski bezeg je kot pravi, je prinesel pomlad sem k meni!
Čudovit vikend ti želim, naj bo poln vsega, kar rada počneš, Majda
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo je zacvetel in krasno si ga pobarvala. Sploh sence v zgornjem levem delu so krasne, bi ga lahko kar dvignil iz podlage.
Oseba Renata sporoča …
Prekrasen motiv in kako lepo si vse barvno uskladila. Prvega naslova se spomnim, gledala sem film, ki se mi je zaradi same zgodbe zelo vtisnil v spomin.
Oseba Valentina B sporoča …
Kot da bi vedela, da ima španski bezeg posebno mesto pri meni. Budi spomine na otroštvo, ko je cvetel pri hiši stare mame. In sedaj je še tvoj dišeč bezeg prinesel v naš dom pomlad in je dobil posebno mesto v našem jedilnem kotu. Hvala ti, ker si mojo novo pomlad polepšala z njo. <3