Ob rojstnem dnevu in zahvala

V preteklih dneh je praznovalo nekaj ustvarjalk, poznanih preko Otoka zakladov, blogov in FB.

Na začetku druge polovice maja je bila prva voščilnica namenjena Lili (Micika z Otoka zakladov).




Prejšnji teden sta praznovali Maja (Hiška iz papirja) in Marta (FB prijateljica). Tinine nove šablone Šivanje sem uporabila za ozadje. Do šivanja še nisem prišla.



Maj pa je tudi moj mesec. Prisrčna hvala vsem, ki ste se spomnile name s krasnimi voščilnicami.


Andreja (po abecednem redu :)), še ena Andreja, Lili/Micika, Majda, MoiMojca (ki ne more poslati le voščilnice, ampak se potrudi tudi z darilom :)), Renata (nisem sigurna, katera!), Sonja - za vas je spodnja zahvala. Zlate ste in hvala za vašo pozornost! Hali, tvojo voščilnico sem našla danes zjutraj v poštnem nabiralniku - tudi tebi hvala. Ni pa bilo časa, da bi jo fotografirala.Odkar vas "poznam", se še toliko bolj veselim rojstnega dneva, saj vem, da me boste razveselile s svojimi mojstrovinami.


Prijazen pozdrav in sončen dan!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Kvadrati s šivi, Šivanje, Sanje (štampiljke in šablone), Hvala 2, Romantični kvadrati, Sreča
- Penny Black: Antique Frame
- Altenew: Whimsical Flowers, Poeony Scrolls

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca maja

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
S prelepimi rožicami si razveselila majske slavljenke. :-) Čisto sem navdušena nad ozadjem narejenim s šablono za šivanje. Izvrstna domislica! Je že v memoriji. :-) Tudi sama se rojstnega dneva veselim z enakim razlogom, kot ti. :-) Zahvalnica je čudovita. Še ena vrhunska domislica. :-)
Oseba helena sporoča …
Kako si pozorna do kolegic, katerim si jim pripravila res krasne voščilnice. vidim, da je v ospredju barvanje s suhimi barvicami in Tinina šablona za križkanje. Krasno!!!
Oseba Hali sporoča …
Helena, prekrasni si uporabila nove Tinine šablone in čudoviti izdelki so nastali. Ja, maj me je čisto povozil s časom, ampak saj za lepe želje ni nikoli prepozno :-)
Oseba Renata sporoča …
Helena, jaz sem tista Renata. Še enkrat vse najboljše. Lepo si pocrkljala slavljenke. Krasne voščilnice in zahvalnica. Lepo bodi.
Oseba Helena sporoča …
Oo, Renata, hvala, ker si se javila. In hvala še enkrat za krasno voščilnico.
Oseba Tina sporoča …
Ljuba Helena, jaz pa se za mrk ob tvojem rojtsnem dnevu izkreno opravičujem...želim ti veliko lepega in srčnega. Za vse tvoje krasne voščilnice pa iskrena pohvala...
Oseba Valerija sporoča …
Prekrasne voščilnice in vse najboljše kar tukaj. Jaz v zadnjih dneh komajda sledim našemu Timu ob njegovih prvih korakih in ostalih "prvih" podvigih, tako da vse ostalo čaka nekje ob strani...
Oseba Metuljčica sporoča …
Tvoje rožice so čudovite. Resnično domiselno si uporabila Tinine novosti, še posebno všeč mi je zahvalnica. Krasne voščilnice si prejela. Tudi ti si vedno pozorna.
Oseba Marija sporoča …
Draga Helena, najprej iz srca vse vse najboljše. Še veliko objav in veselja nam delaj s svojimi voščilnicami.
Vse voščilnice od prve do zadnje ki si jih izdelala so prekrasne.
Oseba Majda sporoča …
Cvetoče in dišeče in srčno je pri tebi, pogled na tvoje lepotičke pa tako občudujoč! Krasne so vse po vrsti, se čuti, da so narejene iz srca.
Hvala ti tudi za namige, kako še drugače uporabiti Tinine nove igračke ;-)
Prepričana sem, da si lepo praznovala - zdaj pa ti želim čim več dobre energije do konca šolskega leta :-)
Objem na daljavo, Majda
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Spet 3 zelo nobel voščilnice...prva vijolična mi je še posebno všeč...tako lepo tolče preko te beline, da jo je užitek pogledat. Upam, da si lepo praznovala...saj veš kako vedno napišem...drugo leto pa spet!!!!
Oseba Helena sporoča …
:)
Oseba Valentina B sporoča …
Draga, Helena!
Mene je pomlad z majem prehitela... Tako da sem tvoj rojstni dan letos zamudila. Želim ti prijetno in mirno novo leto pomladi, da najdeš čas zase in ustvarjanje ter da še naprej navdušuješ s svojimi izdelki. <3
Tvoje izjemne objave pa tudi skoraj spregledala. Ampak sem se vrnila, občudovat, navduševat. Izjemne so tvoje voščilnice z novim ozadjem, ki je nastal s pomočjo šablone za šivat in pa cvetovi, ki so res izjemno profesionalno pobarvani. Pa hvala tebi, ker svoje talente deliš z nami! :)