Ko me inspirira št. 66 - Barvanje motiva


Po osnovnošolskih letih šele sedaj pri barvanju motivov uporabljam suhe svinčnik barvice. Barvanje motivov je sicer moja priljubljena tehnika, vendar ne s tovrstnimi barvicami. "Krivdo" za novo navdušenje gre pripisati Vladki :) Svoje izkušnje, nasvete ... radodarno deli v videih in objavah na svojem blogu.

Spodnjo deklico sem pobarvala že nekaj časa nazaj, po Vladkinem nasvetu sem dodala še nekaj plasti. Sedaj jo razumem, ko je v eni od objav ali na FB omenila, da je motiv barvala nekaj ur :)





Luno oz. dekle s kotalkami sem našla na spletu. Pri barvanju tega motiva si nisem vzela toliko časa, saj se je mudilo z izdelavo voščilnice.



Pri zadnji današnji voščilnici sem uporabila enako postavitev kot jo je uporabila Tina v objavi za mesečni izziv Ko me inspirira. Namesto metulja sem v osrednji del postavila potoniko. Najprej sem jo pobarvala z eno plastjo Copic markerja, nato nadaljevala s suhimi barvicami. Vse skupaj pa "omehčala" z bebi palčko, ovito z oljno krpico za dojenčke.



Podrobnejši pogled razkriva, da bi cvet potreboval še kakšno plast barve, saj se na določenih mestih vidijo svetlejše pikice - tam, kjer so na papirju "doline".



Želim vam prijeten dan in hvala za obisk!

***
Izziv: Ko me inspirira #66 - Barvanje motiva


Komentarji

Oseba Glenna's craft sporoča …
Vse so krasne!
Deklica s piščančki pa je fenomenalna!!! Kapo dol!
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite voščilnice si naredila in lepo pobarvala vse motive :-))
Oseba Valerija sporoča …
Joj kako krasne voščilnice in čudovito barvanje. Sploh prva mi je tako zelooo všeč zaradi prikupnega motiva.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovite so! Svetovno pobarvane in zelo lepo sestavljene. Ko gledam tako krasno pobarvane motive, me prime, da bi svoje barvice kar nekam skrila. Namesto da bi vadila. :-)))
Oseba Vladuška sporoča …
Jaz sem tako vesela, da so še takšni barvni odvisniki kot sem postala jaz :) Prav tako pa me veseli, da sem lahko s svojimi videi v pomoč. Zelo lepo si pobarvala deklico in plasti dajo tisto pravo, dodelano podobo. In ni težko barvat več ur, kajne? Uživaj v barvanju še naprej in hvala, da si se nama pridružila.
Oseba Tina sporoča …
Ooo, Helena...kako polna inspiracije je tvoja objava...tvoje barvanje je čudovito (tudi, ko se ti mudi ;-) in vesela sem, da sem ti bila z metuljem v navdih :-).
Oseba Hali sporoča …
Občudujem vas, ki tako vse lepo pobarvate, jaz sem zadnjič imela nekaj poskusov, ampak kaj ko nimam pravih barvic, ne odtenkov, ne potrpljenja... mhmhm morda ko bom v penziji :-) Krasni izdelki :-)
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi jaz sem vsa navdušena nad vašim barvanjem in tebe prav občudujem, ker si pobarvala toliko krasnih motivov. Se širi tale Vladkin barvni virus. Ena voščilnica je lepša od druge.
Oseba Majda sporoča …
Čudovit šopek pobarvanih motivov si pričarala. Tako lepo se je bilo sprehoditi po tvoji galeriji :-) Čisto si me navdušila!!!
Čudovit vikend ti želim, Majda
Oseba moi sporoča …
Krasno barvanje. Tole je res nalezljivo 🤗
Oseba iris-irena sporoča …
Pohvala Helena, za vse čudovite izdelke.
lp