Gremo na kolo

Ta vikend (predvsem nedelja) je bil tako športno obarvan kot že dolgo ne.
V Sachsenringu smo polagali ovinke, v Londonu na sveti travi odbijali belo žogico, v Franciji vrteli pedale po t. im. "severnem peklu" odsekov iz granitnih kock ter pozno popoldan zaključili po nogometno.

Ob vsem tem sem se res morala malo spočiti in zadihati, zato sem še sama sedla na kolo med enim in drugim športom.

Tako so tudi današnje voščilnice v stilu kolesarjenja.









Želim vam prijeten dan in vesel teden, ki je pred nami.

Komentarji

Oseba Majda sporoča …
Kako lepo si ponovno združila barve, materiale, postavitev ... Navdihujoče še in še - hvala ❤️
☀️ pošiljam na daljavo, Majda
Oseba Janja sporoča …
Zelo luštne so vse tri. Sploh prva, ki je zaradi barv in uporabljenih materialov nekaj posebnega. Lp
Oseba helena sporoča …
3x enak motiv pa vendar tako različne voščilnice. Prva in zadnja sta mi sploh tipi topi. Tudi jaz sem se v nedeljo podila s čisto pravim kolesom, malo pred koncem poti pa me je pošteno napralo (beri), mokra do gat:)
Oseba moi sporoča …
Kako lušne voščilnice s kolesom.
Oseba Vladuška sporoča …
Veš da sem si po dolgih letih znova kupila kolo. Sicer takšno mestno in uživam, ko se "podim" naokrog. In znova sem se spomnila, zakaj se tako rada vozim s kolesom: zaradi vetra v laseh in občutka svobode. Lepo, da si se med vsem športom sprostila ob kolesarjenju in ob ustvarjanju kolesarsko obarvanih voščilnic. Lepe so.
Oseba Glenna's craft sporoča …
Vse so zelo lepe. Čudovite kombinacije barv in materialov!
Oseba oldpunca sporoča …
Tako enostaven motiv, pa tako fantastične voščilnice! Čisto vse so mi najbolj všeč. :-) Kolo naslonjeno na zid je fantastično, preprosto ozadje pri drugi voščilnici je prav pomirjujoče, tretja pa je čudovito nežna v prelepi mint barvi.
Oseba Zvonka sporoča …
Vsaka po svoje zanimiva in enkratna.