Sončnice


Voščilnica s sončnicami se mi je izmuznila iz prejšnje objave, kjer sem na vseh treh voščilnicah uporabila Sizzixovo 3D šablono. Verjetno bo to zaradi lastnosti sončnic, da iz korenin izločajo snovi, ki preprečujejo rast drugim rastlinam. Tako se je voščilnica s temi cvetovi hotela sama postaviti na ogled in priboriti svojo objavo :)



Hvala za obisk in prijazen pozdrav!

***
Uporabljeni pripomočki:
- Scrapping cottage: Sunflowers, Wheat Stalks
- Sizzix: Botanical Textures
- Najlepši par: Kvadrati s šivi

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Res bi bila prava škoda, da je ne bi pokazala...Narejena v obliki slikce z okvirjem...samo še tvoj pravi podpis na voščilnico manjka, pa gre lahko v galerijo k velikim umetnikom.
Oseba Majda sporoča …
Še sreča, da se je in je lahko danes sama zasijala v vsej svoji lepoti!!! Prelepa je , tako resnične izgledajo tvoje sončnice, ki so moje najljubše rožice, zato v pogledu na tvojo voščilnico še prav posebno uživam. Morski pozdravček, Majda
Oseba helena sporoča …
Vauuu, čisto prave so. Čudovito se podajo ne eko okvir. Superca!
Oseba Klara sporoča …
Čudovita je! Embosiran kvadrat in sončnice z žitom...
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovita je in te sončnice se tako bogato bohotijo.
Oseba oldpunca sporoča …
Vau! Očitno se je izmuznila z razlogom, saj zasluži vso občudovanje. :-) Čudovita je.
Oseba iris-irena sporoča …
Wauuu, kako čudovita je! Sončnice so kot prave, Osnova pa sploh mojih barv.
Krasno res!
lp
Oseba Ne-Ja sporoča …
Fenomenalna voščilnica. Sončnica tudi v vazi pomori vse ostale rože. Če pa jo daš najprej samo v vazo za nekaj časa in potem zamenjaš vodo in dodaš druge, pa bodo ostale tudi zdržale :)
Oseba Valentina B sporoča …
Z razlogom so se izmuznile prejšnji objavi. Nekaj izjemnega in posebnega je! Nežna in popolna! In danes so k meni prinesle sonce v deževno nedeljo. Poleg tulipanov so tudi sončnice tiste, ki so mi ene ljubših. Čudovito se ujamejo z žitnim klasjem, embosiranim ozadjem in eko okvirjem.
Oseba moi sporoča …
Nič hudega, krasna je in si zasluži svojo objavo ;)