Enak motiv ...,

... enaka postavitev in tri različne tehnike barvanja.

Prejšnji teden sem z barvanjem enakega motiva preizkušala, katera tehnika barvanja oz. katere barvice mi najbolj ležijo. Po končanem preizkusu nimam "favoritk", opazila sem nekaj drugega: za barvanje drobnih motivov že potrebujem očala in lupo :)

Najhitreje je šlo z akvarelnimi, največ časa sem porabila za barvanje s suhimi barvicami. Pri vseh pa neizmerno uživala :)


Dekle, pobarvano s suhimi barvicami (Faber Castell Polychromos ter Caran d´ache Luminance).


Pri tem motivu sem uporabila Copic markerje.


Šele pri obdelavi fotografij na računalniku, sem videla, da sem pri deklici, pobarvani z akvarelnimi barvicami, pozabila na ustnice in oči :) Je že našminkana in barva oči poudarjena, le za ponovno fotografiranje nisem imela več volje.



Napis ali kakšno misel bodo voščilnice morda dobile takrat, ko bom vedela, komu jih bom poslala


Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Majda sporoča …
Kako so očarljive tvoje damice. Moja izbira - lepotička v rjavi z rdečim dežnikom.
Ko bom velika bom barvala kot ti ;-)
Lepo, lepo bodi, Majda
Oseba Klara sporoča …
Krasne so! Meni pa je v oči padla modra damica:).
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Neverjetna si s tem barvanjem...Moja je pa zelena...tista, ki si ji pozabila pobarvat ustnice...zadnje čase mi je zelo podobna...brez volje, energije...vsa razšlampana....meni se še dežnik ne bi ljubilo držat nad sabo......jap...ta je moja....
Oseba oldpunca sporoča …
Očala in lupa prideta z roko v roki z modrostjo. :-)) Čudovito si barvala in kot se ti ne moreš odločiti za najljubši medij, se jaz ne morem odločiti, katera mi je najbolj všeč. :-)
Oseba Hali sporoča …
U ja očala...jaz ne primem v roke ne škarij, ne lepila da jih ne bi imela na nosu :-( to pride z leti in verjetno tudi z ustvarjanjem bolj ali manj skoz pod lučjo :-(Krasno pobarvani motivi, moja favoritka je modra <3
Oseba moi sporoča …
O, fino, da si takole primerjala različne vrste barvic. Krasno pobarvane so vse tri.
Očala pa so že nekaj časa nepogrešljivi del mojega ustvarjanja :)
Oseba Ne-Ja sporoča …
Šjora obvladaš. Težkdo bi se odločiila katera mi je bolj všeč, ker so vse fantastično pobarvane :)
Oseba Nataša sporoča …
Čudovit tris voščilnic! Super je videti več možnosti in rezultatov glede barvanja na tak način. Res lepo in super ti gre barvanje. Se pa meni redno dogaja, da kaj nehote pustim nepobarvanega :) Zgleda, da bom jaz pa nova očala rabila :)
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Zelo lep prikaz barvanja z barvicami. Vse tri so zelo lepo pobarvane.
Lep pozdrav Tamara 😊
Oseba iris-irena sporoča …
Kako čudovite so! vsako posebej prav žari! Pa čudovito pobarvano
Lep pozdrav!