Radodarna jesen in jesenska lenobnost

Letošnja jesen je izrazito razkošna in radodarna s svojim bogastvom. Tako kot živali, si tudi ljudje pridno nabiramo in polnimo "kašče" za ozimnico.
Prvič (vsaj bolj intenzivno) pa me je obiskala tudi jesenska lenobnost - predvsem pri ustvarjanju. Ko sem že bila prepričana, da je z mano kaj narobe, me včeraj potolaži hudomušni Andrej s svojim prispevkom.
Verjetno prihajajo taki "jesenski" občutki z leti in opažanjem, da postajaš bolj počasen, hitreje utrujen, ..., pa tudi bolj moder :) Ne ženeš se več 100 na uro, prednost daš pomembnejšim stvarem in veš, da se svet ne bo podrl, če ne zmoreš vsega, kar si želiš narediti.



No, tu in tam je lenobnosti potrebno dati prost dan in se spraviti k delu. Motiv ene od mojih prvih štampiljk (ilustratorka Elisabeth Bell) sem pobarvala s Polychromos in Luminance barvicami. Potem pa je že zmanjkalo volje za kaj več dodatkov na voščilnici. Sicer je tako tudi bolj moj stil.


Želim vam prijeten dan, naj bo lenoben ali delaven.

***
Pripomočki:
- Štampiljka Elisabeth Bell
- Najlepši par: šablone Valoviti kvadrati in Kvadrati s šivi

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca oktobra


Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Čudovita je in prav nič ji ne manjka... Tudi sama sem opazila to jesensko lenobnost, morda bi se ji morali večkrat prepustiti- da ne bi samo hiteli...
Oseba Metuljčica sporoča …
O fino, sem se tudi sama malo potolažila, torej je kriva jesenska lenobnost. Ja, včasih paše, samo priznati si nočemo, da ne zmoremo več toliko kot smo. Voščilnica je čudovita, prelepo pobarvana in tvoj stil mi je nadvse všeč.
Oseba Zvonka sporoča …
Kako je prisrčna ta tvoja deklica, krasno pobarvana. O jesenski lenobnosti bi lahko veliko napisala, pa sem mislila, da so za to kriva leta....
Oseba moi sporoča …
Po moje s to lenobnostjo ni nič narobe. Tudi narava se umiri, pokaže v svojih zadnjih barvah, da leže k počitku. Sonce pač ima svojo moč in nas poleti napolni z energijo, ki jo sedaj jeseni bolj racionalno uporabljamo.
Spet en krasno pobarvan motiv in lušna voščilnica.
Oseba Janja sporoča …
Prelep motiv je čudovito pobarvan. Meni je voščilnica zelo všeč. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Meni je tvoja voščilnica zelo všeč. Motiv deklice si fantastično pobarvala, navdušena pa sem tudi nad okvirjem. Svetovno!
Hvala za zapis o jesenski lenobnosti. Bo kar držalo. :-))
Oseba Hali sporoča …
u kako ljubka je tale tvoja deklica. In ja vreme nas razvaja, se je potrebno naužiti toplih barv, jesenskih žarkov.
Oseba Majda sporoča …
Hvalaaaa za tole objavo, zdaj tudi sama vem, da z mano ni ničesar narobe, da sem se le prepustila jesenski lenobnosti in zaradi tebe in Andreja vem, da se ji bom tudi v prihodnje, še z večjim veseljem:-)
Tvoja voščilnica pa živa, igriva, barvita, lepo je pobarvala moj dan.
Ti pošiljam topel pozdravček, naj pogreje tvoj vsak dan, Majda