Domače naloge tretjega tedna

7. domača naloga - Knjižno kazalo
V tretjem tednu smo po Tininih navodilih izdelovali knjižno kazalko. Kazala, ki so nekaj posebnega, so mi izredno všeč. V realnosti pa se med listi knjige, ki jo trenutno berem, najpogosteje najdejo računi iz trgovine, vstopnice za kino ..., in pa razni drugi papirčki, ki se najdejo v bližini.
(V kazalki sem nekatere pikice namenoma pustila v izrezu :))


8. domača naloga - Motiv v krogu
V sredo je bila pri pouku Vladka in predstavila motiv v krogu. Naredila sem preprosto voščilnico, napisa pa nisem dodala, saj ga bom potem, ko bom vedela, komu bom voščilnico namenila in odposlala.



9. domača naloga - Uporaba lepilnega traku
Za petkovo domačo nalogo se bom morala potruditi še enkrat. Pri pouku sem sedela na ušesih in tako iz naloge izpustila moos gumo, uporabila pa le lepilni trak za napis. To sem opazila šele tedaj, ko sem pisala objavo.
Motiv zasnežene koče sem pobarvala z akvareli, prav tako sem se z njimi igrala pri ustvarjanju ozadja - zimske pokrajine. Pri tem sem se zgledovala pri "Mimi".


Evo, tukaj se lepo vidi bleščanje lepilnega traku, pobarvanega z rdečim Copic markerjem.


Prijazen pozdrav in lep teden!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Krogi s šivi, Šivanje, Srečno novo leto 2, Tag z dodatki
- Scrapping Cottage: Snowy Tree, Nested Ornaments - Bulb
- Nellies Choice: Zasnežena hiša

***
Izzivi:
- Najlepši par: Mala šola prazničnega ustvarjanja in galerija meseca novembra

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Helena, krasno ozadje in simpatična hiška. Kazalka je nadvse domiselna in super, da si pustila nekaj lukenj polnih, druga je pa meni najljubša, te barve me vedno znova očarajo...
Oseba helena sporoča …
Hahaha, tole s kazalko in računi ter "vsesorte" listki mi je pa tako zelo znano :) No tvoja je čudovita in bi jo bilo kar škoda vtakniti med kakšne zguljene liste. Rdeča hišica z napisom je krasna in nič hudega če ni po navodilih. Mislim, da bo kljub vsemu našla naslovnika.
Oseba Metuljčica sporoča …
Kazalo je polno dobrih idej in mi je res všeč, da pa ne govorim o krasni voščilnici s hiško. Si pa res pridna, še med vikendom delaš domače naloge.
Oseba moi sporoča …
O, kazalo je zelo lepo in tiste pikice, ki si jih pustila mu dajo še poseben čar. Tudi zasnežena pokrajina, ki si jo pričarala s čopičem, mi je všeč.
Super narejene naloge.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Pridna si bila, ni kaj, da si porihtala toliko domačih nalog. Tvoje barvanje me nadvušuje in res je vsaka voščilnica, kot tudi kazalo nekja posebnega :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Kar nekaj različnih kombinacij s hiško si nam že pokazala in vsaka je dih jemajoča. Tudi tale rdeča....Motiv s krogom....fantazija od ozadja na vso to belino....kar se mene tiče sem navdušena. Prva je pa itak podobna zlati medalji...zmagovalka!!!!!
Oseba Vladuška sporoča …
S kazali je tudi pri meni enako :) Se moram prav zavesto spomnit, da jih uporabim, sicer prav tako med listi knjige pristane vse kaj druga :) Lepo kazalo si izdelala in nam pričarala dve krasni zimski pokrajini.
Oseba Valerija sporoča …
Zelo lepo si ustvarjala. Krasno knjižno kazalo in dih jemajoči voščilnici. Tako lepa zimska idila na obeh!