Šola prazničnega ustvarjanja - domače naloge prvega tedna

Učiteljici Tina in Vladka sta zaključili z drugim tednom ustvarjalnega pouka, sama pa sem z domačimi nalogami šele pri prvem tednu. V tem tednu malo krajši delovni čas v službi ter več ur doma za ustvarjanje, so prinesli prve tri božično-novoletne voščilnice.

1. domača naloga - 3D voščilnica (Mojca lepo skrbi za seznam :))




2. domača naloga - Povezana zunanjost in notranjost
Z izdelavo sem začela tako, da sem poiskala primerno štampiljko napisa, ki bi se dal uporabiti v dveh delih. Tako je bil napis tisti, ki me je usmerjal pri izdelavi prve in notranje strani voščilnice.




3. domača naloga - Voščilnica s posebnim odpiranjem
Pri tej voščilnici pa je razcepek v obliki snežinke dal idejo za njen izgled.




Prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Kvadrati s šivi, Pravokotniki s šivi, Valoviti pravokotniki s šivi, Čez hribe in doline, V veseli vasici, Koš prazničnih voščil, Srčna snežinka 2, Srečen božič, Dve mali pentlji
- Scrapping Cottage: Nested Ornaments Bulb, Mary-Joseph-Baby, Horse with Sleigh

***
Izziva:
- Mala šola prazničnega ustvarjanja - 6. sezona
- Galerija meseca novembra

Komentarji

Oseba Glenna's craft sporoča …
Vse so zelo zelo elegantne in zelo zelo ahhh - čudovite in krasne!
Oseba Klara sporoča …
Lepe so, sploh prva s sanmi je tako pravljična...
Oseba Zvonka sporoča …
Če nisi bila prej, si bila pa zdaj zelo pridna in ustvarila tri pravljično lepe voščilnice.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Moj poklon vsem trem krasoticam,ki so nastale izpod tvojih rok. Prve se pa nikakor ne morem nagledat...še malo, pa bodo sani počasih odrsele po zasneženi poti. Prekrasne so. Seznam pa bo...do konca...tudi meni pomaga...zelo....pa upam, da je dobrodošel tudi še pri kateri drugi ustvarjalki.
Oseba moi sporoča …
Res krasno opravljene domače naloge.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Helena, tako so lepe! Pa tako lepo si jih pofotografirala!
Oseba Janja sporoča …
Vse tri voščilnice so zelo lepe. A se bom tokrat ustavila pri prvi, ki je naravnost čudovita. Lepši motiv bi že težko izbrala. Lp
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo si opravila z domačo nalogo. Prav vse voščilnice so mi zelo všeč.
Oseba Metuljčica sporoča …
Prav lepo in po pameti si se lotila domačih nalog. Čisto vse voščilnice so nekaj posebnega in čudovito dodelane.