Jaslice

Štampiljka z bolj otroškim motivom osrednjega božičnega dogodka mi je bila všeč predvsem zaradi veselja do barvanja. Ker pa to zahteva svoj čas, je nastalo le nekaj voščilnic. In še te so sila preproste, da lahko motiv "spregovori".

Spodnji motiv sem barvala s Copic markerji.




Ta je pobarvan s suhimi barvicami,



tukaj so bile glavne akvarelne barvice,


in za konec zopet suhe barvice. Le ozadje je narejeno z akvareli.



Naj bodo zadnji dnevi pred božičem preživeti v miru, brez naglice in hitenja.

***
Pripomočki:
- Whimsy stamps: The infant King
- Najlepši par: Kvadrati s šivi, Valoviti kvadrati s šivi


Komentarji

Oseba Metuljčica sporoča …
Helena hvala za čudovito voščilnico. Motiv je tako zelo ljubek in letos si me z njim še posebno presenetila in navdušila. Čudovito si barvala in sestavila voščilnice.
Oseba leycika sporoča …
Čudovit motiv na voščilnici všeč mi je barvanje :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Suhe barvice pa zmagajo. Takega motiva pa še nisem videla...jaslice na otroškem motivu. Zelo zelo lepe.
Oseba ArtMBR sporoča …
Draga Helena. Najprej hvala, da si se oglasila na mojem blogu. Za takšnole različno barvanje bi jaz porabila čisto preveč časa, ampak ti si verjetno že kar zverzirana. Katera je najlepša sploh ni pomembno, saj je ustvarjanje preizkušanje in uživanje. Motiv je pa seveda zelo lep, čuten otroški. Lepo ustvarjaj in uživaj v tem času.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Prelep motiv in kako lepo, da si se ga lotila z različnimi mediji. Tudi sama uživam v barvanju in si rada vzamem čas za to, moram pa priznati, da nisem še nikoli pobarvala enega motiva štirikrat, ker se ga enostavno naveličam. Morda pa je recept v različnih tehnikah barvanja ? :) Bom poskusila, tvoje so čudovite!