Ko me inspirira #67 in še kaj

Zadnji dan mi je le uspelo, da se pridružim izzivu Ko me inspirira. Še tako lep naslov je, "Srčni prazniki", da sem se izzivu želela pridružiti.

V bunkico sem izrezala srce in vanj postavila jaslice. Simbolika, ki govori o tem, da je lahko naše srce jaslice, prostor, v katerih se rodi nekaj lepega, dobrega ..., Božjega.



Za takšno "rojstvo" pa je potrebna priprava. Ves adventni čas je namenjen temu. V pomoč pa adventni venček. Ker je to ključna beseda izziva pri metuljčici Darji, ga kopiram na njeno stran.


V adventu je v ospredju venec, zadnji vikend pred božičem pa ponavadi začnem z okraševanjem doma. Vsako leto dodam kaj novega. Letos so to mini venčki za vrata kuhinjskih elementov.




Miren in lepo doživet tretji teden adventnega časa.

***
Izzivi:
- Ko me inspirira #67
- Veselodecembrski izziv 

Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
čudovito sporočilo in krasna zamisel z mini-venčki, voščilnica pa nekaj posebnega.
Oseba Klara sporoča …
Čudovita voščilnica z vsebino... Mini venčki so pa tudi tako luštni...
Oseba Ne-Ja sporoča …
Najprej se ustavim na venčku in mini venčkih - čudovita idej ain izvedba. Tvoja srčasta voščilnica pa zajema bistvo praznikov - fantastično si se znašla :)
Oseba oldpunca sporoča …
Navdušena sem nad jaslicami v srčku. Čudovita simbolika. Krasen adventni venček imaš, Ljubki mali venčki, s katerimi si okrasila kuhinske elemente, pa so pravi cukerčki. :-)
Oseba Metuljčica sporoča …
Seveda sem navdušena nad vsem, ampak še posebno všeč so mi ti mali venčki, res dobra zamisel. Ob tvojih zapisih vedno dobim občutek praznične topline.
Oseba moi sporoča …
Lepo si okrasila dom in krasna prispodoba z jaslicami v srcu.
Oseba Janja sporoča …
Joj, kako lepo si okrasila dom. Voščilnica je tudi krasna. Lp
Oseba helena sporoča …
Tako lepo si okrasila dom, da bi se kar povabila k tebi na ogled vseh teh venčkov :). Tudi voščilnica je nekaj posebnega. Super!
Oseba Vladuška sporoča …
iiii, kakšna super ideja s temi mini venčki, ki si jih dodala na kuhinjske elemente. Zelo lepo. In voščilnica je res polna simbolike in krasna. Hvala, da si se nama pridružila.
Oseba Tina sporoča …
Jej, helena...kako nadvse lepi so tvoji mini venčki in kako srčno je tvoje srce. Hvala ti in naj bo ta čarobni čas posebno čaroben tudi za vaju.
Oseba Majda sporoča …
Kako zelo lepo - imenitna ideja tile tvoji mini venčki. Ob pogledu nanje ti je najbrž zelo toplo, še meni je, pa čeprav na daljavo.
Hvala za čudovito voščilnico, ki krasi mojo praznično galerijo in hvala za sporočilce, da je moji vili pri tebi lepo.
Naj bodo čarobni tvoji prazniki draga Helena!
Majda