Zasnežena vas

Štampiljka zasnežene vasi ( Penny Black - Snowy Hamlet)  je bila lani ena od mojih najbolj priljubljenih pri izdelovanje prazničnih voščilnic (tukaj in tukaj). Tudi letos se ji nisem mogla upreti.

Na spodnji voščilnici sem motiv pobarvala s suhimi barvicami in dodala le preprost okvir.




Na tej sem motiv odtisnila s svetlo rjavo blazinico in ga pobarvala s Copic markerji.



Za konec še voščilnica s cerkvijo. Odtis je zlato embosiran in pobarvan z akvarelnimi barvicami.


Napisa ali misli nisem dodala, saj jih ponavadi dodam potem, ko že vem, komu bo voščilnica namenjena. Včasih pa pustim kar tako, saj voščilo tako ali tako pride na notranjo stran :)

Prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Kvadrati s šivi
- Penny Black: Snowy Hamlet
- Our Daily Bread Design: Church


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Krasne voščilnice si ustvarila in lepo si tudi pokazala, kako lahko isto štampiljko uporabiš na različne načine - tako da uporabiš cel motiv ali samo delni, kot je to na prvi in drugi voščilnici. Krasno si vse pobarvala in sestavila.
Oseba Metuljčica sporoča …
Vse čestitke so čudovite. Tudi meni se zdi to čudovit prikaz večkratne uporabe iste štampiljke. Tvoje barvanje in sestava voščilnic pa je, kot vedno perfektno.
Oseba helena sporoča …
Te tvoje vasice so vedno tako prikupne in brezčasne. Vsakič pobarvane malo drugače in z drugo tehniko, rezultat pa je vedno super. Tudi tokrat.
Oseba oldpunca sporoča …
Vau! Samo gledam in se čudim. Vedno znova občudujem tvoje barvanje. Štampiljka vasice pa je brezčasna. Lepo si pokazala, kako uporabiti celo, ali pa samo cerkvico.
Oseba Zvonka sporoča …
Vse tri so lepe, ampak prva pa zmaga, prekrasna.
Oseba moi sporoča …
Tako spokojno deluje tale vasica, da bi bilo res škoda, da je ne bi večkrat uporabila. Pa še tako različno jo znaš prikazati z različnimi mediji. Krasno pobarvano.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Mislim da sem že lani ob tem motivu napisala, da bi se z užitkom preselila za kakšen mesec v tole mirno in spokojno vas...evo, tudi letos bi takoj spokala in poiskala mir v tej krasni vasici. Tako lepo upodobiš ta motiv, da je lep kot slika.
Oseba Hali sporoča …
u ja se spomnim, kako sem jih občudovala lani. Kako spokojne so in letos si jo spet krasno uporabila - štampiljko in lepo sestavila potem...
Oseba Janja sporoča …
Krasen motiv, ki ga ti vedno tako lepo umestiš na voščilnice. Čudovite so! Lp
Oseba Nataša sporoča …
Krasne so in zelo lepo pobarvane, všeč mi je motiv vasice.