Zimski venček

Kar prav se mi zdi v novem letu začeti objavo z venčkom na voščilnici. Pravijo, da naj bi imel venec, spleten iz posebnih rastlin, varovalno moč. Okrogla oblika pa je znamenje večnosti in popolnosti življenja.


K izdelavi voščilnice z venčkom sta me spodbudili Vladka in Tina z januarskim izzivom Ko me inspirira.

Venček na voščilnicah bolj poredko uporabim. Zato pa skozi vse leto visijo na vhodnih in še kakšnih vratih najinega doma. Seveda se menjavajo glede na letni čas. Letos sem z njimi okrasila tudi vratca kuhinjskih elementov.

Pri izdelavi ozadja sem sledila Vladki, ki se je poigrala z videzom lesa in uporabe bele tempera barve. Za venček pa sem uporabila že narejenega iz svetle lepenke. Prebarvala sem ga z belo tempero, dodatne listke iz kompleta pa z zeleno. Bodika seveda mora imeti tudi rdeče jagode - na venčku so to polperlice. Zimski venček sem dopolnila še z zimskim ozadjem v notranjosti venčka. Upam, da bo tetka zima poskrbela, da bo vsaj med zimskimi počitnicami priložnost za takšne aktivnosti.



Prijazen pozdrav in hvala za obisk!

***
Izzivi:
- Ko me inspirira št. 68 - Zimski venček
- Najlepši par: galerija meseca januarja

***
Pripomočki:
- Izrez venčka iz lepenke
- Tim Holtz: Woodgrain embossing folder
- Scrapping Cottage: Winter Wonderland Border
 - Najlepši par: Valoviti kvadrati s šivi, Čez hribe in doline


Komentarji

Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Helena, tvoj vencek me je popolnoma ocaral! Hvala za opis simbolike, zdaj so mi ze tako ljubi vencki se bolj pri srcu.
Oseba helena sporoča …
Oj, kako je lep. Posebej mi je všeč, ker zimsko pokrajino lahko občudujemo skozi okroglo okno gorske koče, s čajem v roki in v toplih nogavicah. Superca!
Oseba Janja sporoča …
Prelepo si umestila zimsko pokrajino v venček. Izdelek, ki ga z veseljem pogledaš večkrat. Lp
Oseba ArtMBR sporoča …
Tudi jaz imam neizmerno rada venčke. Lepe pripomočke in dodatke si uporabila.
Oseba Zvonka sporoča …
Najbolj mi je všeč ozadje, najprej od cele voščilnice in nato še od venčka. Krasno.
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako lepa voščilnica! Všeč mi je zimska scena v notranjosti venčka. Lepo si kombinirala osnovo v videzu lesa in čudovit venček. :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Tudi jaz bi si želela malo snega, čeprav še pol ne toliko kot ga je trenutno po evropi. Tvoj venček je čudovit in všeč so mi poudarki z nekaj zelenimi listi in polperlami. In lepo si pokrajino ujela vanj. Leseno ozadje pa celoten izgled krasno dopolni in zaokroži. Hvala, da ustvarjaš z nama.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Helena, toel pa je WAW venček :)! Popoln je in fnatastično si ga umestila na leseno podlago in vanj dodala zimsko pokrajino.
Oseba Tina sporoča …
Draga Helena, tvoja voščilnica je nadlepa....in nebo...prav takšno, kot je v naravi najlepše možno. Hvala, ker si se nama pridružila.
Oseba Hali sporoča …
Prekrasen venček si ustvarila. Tudi jaz jih imam rada; na papirju in tiste na vratih :-)
Oseba iris-irena sporoča …
Helena, tole je prečudovito.
Zares prekrasen venček!
lp
Oseba Valerija sporoča …
Prekrasno sestavljena voščilnica. Zelo mi je všeč.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Čudovit je venček v katerega si ujela zimsko idilo. Tako lepo deluje na ozadju z videzom lesa.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Zelo lep, zimski venček
lep pozdrav
Tamara
Oseba Majda sporoča …
Oooo Helena, kar nekaj časa sem samo tiho opazovala tvoj pravljično lep venček. kako lepo si združila vse micene detajle ... čudovit je v svoji popolnosti!!!
Naj bo čudovit tudi tvoj vikend, moj je dobil še dodatno iskrico zaradi tvoje objave - hvala, Majda
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Imam občutek, da bi lahko skočila v tole modrino...kot v ribnik, v katerem bi plavale tudi zlate ribice. Sam venček pa deluje kot ograja, da zaščiti pred takimi padci. Prekrasen venček, ozadje.....