Akvarelne magnolije

Ena od mojih najbolj priljubljenih štampiljk cvetja, potonika (Altenew), je končno dobila svojo naslednico, in sicer Tinino magnolijo. Všeč mi je, ker so cvetovi dovolj veliki in precej preprosti ter tako omogočajo različne tehnike barvanja.


Magnolije s svojo nežno lepoto krasijo marsikateri vrt. Ko pride v deželo pomlad, skoraj nimajo tekmecev, tako bujno cvetijo. Baje so naš svet krasile že v dobi dinozavrov.

Odtis sem naredila na akvarelni papir z Old Paper Distress blazinico ter jih pobarvala s Faber Castell akvarelnimi svinčnik barvicami. Izrezane cvetove sem namestila okoli ovala in oba dela povezala z napisom. V notranjosti ovala je odtis pisave, zato mislim, da lahko dodam v galerijo februarskega Ko me inspirira.



Prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Voščila na vrvici, Kreativni ovali, Magnolije, Pravokotniki s šivi
- Hero Arts: Old Letter Writing

***
Izzivi:
- Najlepši par - galerija meseca februarja
- Ko me inspirira #69 - Vzorčni papir

Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
WAW, WAW in še eknkrat WAW. A sem že rekla WAW? :) Šjora tole je fenomenalno pobarvano in tako lepo si zložila vse skupaj. Poponoma navdušena za dobro jutro ;).
Oseba Klara sporoča …
Uau, čudovita je! Tako nežna, da je prav zadišalo po pomladi...
Oseba Glenna's craft sporoča …
Preprosto čudovita!
Oseba Natasa sporoča …
Prekrasna je, čudovito si pobarvala cvetove in jih umestila na voščilnico! Všeč mi je kako si dodala napis v loku. Res lepo!
Oseba ArtMBR sporoča …
Kot vedno pri tebi zelo elegantno, pa še poslikano lepo.
Oseba Renata sporoča …
Čudovito si jo pobarvala in sestavila v celoto.
Oseba oldpunca sporoča …
Fantastično si pobarvala cvetove magnolije. Navdušena sem nad tem, kako si z napisom povezala cetove. Krasna kompozicija. :-)
Oseba Maja sporoča …
WAW, ne bi mogla lepše uporabiti novih Tininih štampiljk in izrezov.
Oseba moi sporoča …
Krasno barvanje, zgleda da je ta magnolija pohitela s svojimi cvetovi.
Oseba Hali sporoča …
Prekrasna kombinacija, lepo ozadje in čudovita magnolija. In tvoje fotografije so tako lepe, svetle in polne energije
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito si pobarvala cvetove in meni je zelo všeč ta način barvanja brez vidnih robov. Je pa težji, vsaj meni se zdi in tebi gre zelo dobro od rok. Prav tako si lepo razporadila cvetove in napis okoli ovala.
Oseba Tina sporoča …
Helena, kakšno krasno čudo si ustvarila...tvoje barvanje je resnično izjemno in cela voščilnica kar žari v svoji lepoti...
Oseba Tina Z. sporoča …
osupljivo, barvanje, kompozicija, vse ...
Oseba Majda sporoča …
Brez besed Helena - že modra me je popolnoma začarala, tale pa - čudovitost na kvadrat ;-)
Hvala za navdih spet in spet, Majda