Cvet na voščilnici

Prejšnji teden sem se ob pogledu na rojstnodnevni seznam kar spravila k delu in naredila nekaj voščilnic. Da je delo hitreje steklo, so voščilnice enake, le cvetovi so različnih barv.

Nekaj voščilnic s spodnjega kupčka je že prišlo do slavljenk, nekaj pa jih še bo v tem mesecu.






Prijeten skrajšan teden!

Pripomočki:
- Najlepši par: kvadrati s šivi, valoviti kvadrati s šivi
- Sizzix: Treat Bag Topper (cvet)
- Scrapping Cottage: Sweetheart Lovebirds (zelenje)
- Marianne Design: Bird and Ivy (zelenje)

***
Izziv:
- Galerija meseca februarja

Komentarji

Oseba helena sporoča …
Hahaha, tudi mene včasih ko pokukam na takšen seznam obide slabost, zaradi obilice dela :). Nisem tako naštimana kot Mojca, potem je pa panika. Ampak pri tebi je očitno ne bo, ker si naredila konkretno zalogo enkratnih voščilnic.
Oseba Klara sporoča …
Uau, čudovite so! Ne vem zakaj se sama večkrat ne lotim serijskih voščilnic- itak vsak dobi samo eno... :)
Oseba Valerija sporoča …
Uau, zelo so lepe. Prav vsaka barva jim pristoji.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Se moram najprej pohvaliti- ena od teh lepotičk je moja in v živo je še lepša kot na fotografiji - hvala ti <3! Res čudovita kolekcija :-) .
Oseba Maja sporoča …
Ena od teh čudovitih voščilnic je moja :) Hvala ti iz srca :)
Oseba Majda sporoča …
Imenitna serija - barve cvetov pa se tako lepo prepletajo, da imam pred očmi čudovit šopek.
Tale februar je res poln rojstnih dni, moram tudi sama zavihati rokave ;-)
Hvala za navdih, Majda
Oseba Glenna's craft sporoča …
Od prve do zadnje - čudovite so!
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Helena, pripravila si čudovito serijo, narejene tako čudovito, da celo dišijo skozi računalnik:). Lep pozdrav, Andreja
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovit šopek prekrasnih rožic. :-) Krasno si sestavila voščilnice in v vseh barvah so zelo lepe. Pametna ideja, da si naredila zalogo. Jaz vedno delam vse tik pred zdajci. :-))
Oseba Zvonka sporoča …
Prav v vsaki barvi so lepi ti cvetovi in zaloga tudi vedno pride prav. Čudovite voščilnice.
Oseba Hali sporoča …
Čudovite so, všeč mi je nežnost krem papirja v ozadju , rože in listki, ki so malce drugačni in prekrasno pašejo.
Oseba Tina sporoča …
Oooooh Helena, kakšna čudovita prefinjenost....Prekrasne so.
Oseba Renata sporoča …
Krasna serija voščilnic. Prav posebne so, čisto tvoje.