Cvet tulipana

Tina nas je razveselila z novo pomladno kolekcijo šablon in štampiljk, zato po ustvarjalnih blogih občudujem njihovo uporabo na 1001 način :) S to objavo ostajam še pri eni od njenih starejših pomladnih šablon. Za novosti ni bilo časa, zato pa se veselim podaljšanega vikenda, ko bodo tudi te prišle na vrsto.
Ne samo šablono, tudi idejo za spodnjo voščilnico sem dobila pri Tini :)



Prijeten dan!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Tulipani, Dve mali pentlji
- Penny Black: Antique Frame

***
Izziv:
- Nejlepši par: galerija meseca februarja

Komentarji

Oseba Zvonka sporoča …
Vauu prekrasna je.
Oseba oldpunca sporoča …
Res je prekrasna. S pavsom si dodala še več nežnosti temu prelepemu tulipanu. Pri meni je ta Tinina šablona še vedno v prvem planu. :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito si prepletla izreze in zelo mi je všeč, kako si uporabila negativ tulipana. Nadvse krasna voščilnica.
Oseba Tina sporoča …
Helena, v kakšno čast mi je, da sem ti bila v navdih!!! Tvoja izvedba je tako zelo prefinjena in dovršena...prelepa...
Oseba Valerija sporoča …
Čudovit tulipan. Tako lepo deluje v kombinaciji s pavs papirjem.
Oseba Janja sporoča …
Čudovito! Voščilnica, ki ji ime bloga še kako pristaja - tako preprosto, igrivo in ustvarjalno -. Lp
Oseba Majda sporoča …
Še ena lepotica - si me spomnila na osamljene tulipane v predalu. Zaradi tebe bodo kmalu uporabljeni :-)
Lepo, lepo bodi, Majda
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Helena tako "preprosto in elegantno" in v kombinaciji s pausom dobi še posebno mehkobo. Lepo, da si nas spomnila, da smo pred letom dni oboževali tulipane - ponovno bodo cveteli:). Lep pozdrav k tebi, Andreja
p.s.: kot vidiš po datumu, sem si jo ogledala šele sedaj, ko si izziv Tini in Vladki -čestitke.
Oseba Renata sporoča …
Preprosta eleganca. Čudovita je.