Tinine magnolije

Z magnolijami sem tako okužena in navdušena, da marjetice iz nove Tinine kolekcije sploh še niso prišle na vrsto. Tokrat sem motiv pobarvala na način, kot ga prikaže Tina v tej objavi, pa sem nanj že kar malo pozabila.

 Ponavadi se akvarelnega barvanja lotim tako kot mi v tistem trenutku ustreza. Včasih premažem z vodo ves motiv in potem dodajam barve, da se prosto razlijejo. Spet drugič nanašam barvo z vodnim čopičem, ki ga prej potegnem po akvarelni svinčnik barvici. Začnem z najbolj močnim odtenkom in nato "mehčam" z dodajanjem vode.


Pri obeh voščilnicah nisem posnemala Tine le pri barvanju, ampak tudi pri postavitvi, saj me je navdušila s privzdignjenim delom.


Topel pozdrav in lep dan!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Magnolije, Okrašeni pravokotniki, Za posebno osebo

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca februarja

Komentarji

Oseba Majda sporoča …
Tako imenitno si jih pobarvala, da so kot prave!!! So tudi tebe začarale, kajne?!
Čudovite izpeljave, čisto sem navdušena, vem, da bo Tina tudi :-)
Objem k tebi, Majda
Oseba Hali sporoča …
Uauu kako lepo "mehke" so, res krasna postavitev, tudi mene je začarala, sem tudi ustvarjala v tej smeri...
Oseba Zvonka sporoča …
Tako kot so tebe začarale magnolije, so mene marjetice in sploh še magnolij nisem odprla. Obe sta krasni, mogoče mi je zaradi barve malo lepša prva.
Oseba oldpunca sporoča …
Tvoje magnolije so čudovite, kot prave. :-) Fantastično si barvala in čudovito sestavila voščilnici. Mene magnolije še čakajo, ker sem začela z odpiranjem novih pripomočkov pri marjeticah in pikapolonicah. :-) Mislim, da bi Tina lahko na embalažo napisala, da njeni pripomočki povzročajo odvisnost. :-)))
Oseba iris-irena sporoča …
Helena, čudovite so te magnolije in komaj čakam marjetic.

lp
Oseba Ne-Ja sporoča …
Se pridružujem ostalim komentarjem - res izlgedajo kot prave :)! Fantastično izpade privzdignjen del :).
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Pozdrav Helena, tudi mene so magnolije očarale in ta Tinina postavitev je res tako prikupna, da kar kliče po kopiranju:))). Prav vse so mi všeč, kajti izbor barve je stvar posameznika, zato niti ni tako pomembna, pomembno je, da pride do pravega človeka:)). Lep pozdrav, Andreja
Oseba Renata sporoča …
Posebna eleganca, čudovito si jo sestavila.