Marjetice v zalivalkah


Za malo predaha od magnolij se ustvarjalno selim k Tininim marjeticam. Domišljija je še v zimskem spanju, zato sem izbrala Vladkino postavitev, saj se mi zdi, da marjetice zelo lepo pridejo do izraza.

Naredila sem dve, za nečakinji, ki sta prejšnji teden stopili v najstniška leta. Pomembno je, da sta si voščilnici čimbolj podobni, sicer hitro pride do prepira, katera je dobila lepšo :).







****
Pripomočki:
- Najlepši par: Marjetice, Okrašeni pravokotniki, pentlja pa je mini darilo ob nakupu pri Tini

***
Izzivi:
- Najlepši par: galerija meseca marca

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Uauu kako nežni, modra je nekaj posebnega...
Oseba Zvonka sporoča …
Kako sta simpatični, pikaste zalivalke so itak zakon.
Oseba Klara sporoča …
Čudoviti sta! Pa super si se spomnila na mizo:), pri meni ponavadi vse ostane v zraku :D
Oseba oldpunca sporoča …
Gotovo sta nečakinji že poiskali razlike na voščilnicah. :-) Po mojem sta obe najlepši. Čudovito postavitev si izbrala in krasne, nežne barve. Sem pa navdušena, kako lepo si pobarvala prašnike. :-)
Oseba Glenna's craft sporoča …
Obe sta takoooo nežni in preprosto čudoviti!
Oseba iris-irena sporoča …
Wauu, kako lepo! pikčasta zalivalka je res lepa in celotna voščilnica čudovita!
lp
Oseba ArtMBR sporoča …
Od a do ž, vse tako kot mora biti: nežno, natančno, lepa postavitev, eleganca, ..... kot vedno pri tebi.
Oseba Renata sporoča …
Eleganca na višku, kot vedno. Kljub barvitosti, umirjeno. Prašniki pa razred zase. lp.
Oseba Nataša sporoča …
Kako lepo! Čudoviti voščilnici Helena, tako nežni!
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Oh, Helena, kako nezno in cudovito!
Oseba Andreja sporoča …
WoW kako čudovito nežni voščilnici si naredila in krasno postavila marjetice v kangljico :-)) Tudi magnolije so osupljive!

p.s. Hvala za čudovito voščilnico za moj RD!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Prava čarovnica si s temi šablonami in vsakič dodaš še nekaj posebnega....barvanje je vedno fantastično, ozadja osupla, ta današnji dodatek pa je rumen osrednji del marjetice....bravo!!!
Oseba moi sporoča …
Obe sta zelo lepi. Vedno občudujem kako razvajaš svoji nečakinji :)
Oseba Tina sporoča …
Helena, kako sem navdušena. Bom kar začela pri bleščeči sredini, akvarelni podlagi za vazico...in vsemu vmes. Čudoviti!!!!