Uporaba negativa

Tinin in Vladkin izziv v marcu je uporaba negativa na voščilnici. Vladka je navdih dobila v moji voščilnici s tulipanom. No, že pri tisti objavi sem zapisala, da mi je takrat bila v navdih Tina. Da si ne bom sama lastila zasluge zanjo :)

Tu sta moji voščilnici, kjer sem na delu taga uporabila negativ izreza Tinine magnolije. Ker je izdelava hitra in preprosta, sem si naredila še kar nekaj osnov z magnolijo, le pobarvati jih je še potrebno.





Sončen pozdrav in krasen vikend!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Magnolije, Za posebno osebo, Tag z dodatki

***
Izziv:
- Ko me inspirira #70: Uporaba negativa
- Najlepši par: galerija meseca marca

Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
Preprosto čudovito :). Že samo tvoje barvanje je razred zase, ko pa si cvet tako fantastično umestila v celoto si res dobila voščilnico z WAW efektom :).
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Krasen efekt in tako domiselna uporaba negativa! Helena, cudovito!
Oseba Klara sporoča …
Uau, super izgleda, da je del taga izrezan! Pa barvanje je tudi krasno!
Oseba iris-irena sporoča …
Prav super je izpadlo!
lp
Oseba helena sporoča …
Saj ne morem verjeti kako so lepe in elegantne. Čudovita postavitev in izbor barv. Super!
Oseba Hali sporoča …
Helena, kako sta lepi, tako domiselno sestavljeni in krasno pobarvani. Navdušena, lep vikend tudi tebi...
Oseba oldpunca sporoča …
Tudi sama sem popolnoma očarana nad tvojima voščilnicama. :-) Tako enostavna ideja, pa tako super efekt! No, roko na srce, tudi fantastično pobarvana magnolija zelo pripomore k WAW efektu, kot pravi Neja. :-)
Oseba Glenna's craft sporoča …
Enkratno barvanje, super izvedba... Tako nežna, elegantna in domiselna voščilnica... z eno besedo - čudovita!
Oseba Janja sporoča …
Zelo všečna postavitev in krasno pobarvan motiv. Ta kombinacija štampiljke in šablone je odlična. Lp
Oseba Majda sporoča …
Vedno znova me očaraš s svojim barvanjem, danes pa še s postavitvijo in kako lepo si vse sestavila.
Občudujem še in še!
Prijeten vikend ti želim, Majda
Oseba Zvonka sporoča …
Kako si pa tole super pogruntala, perfektna kombinacija, barve....
Oseba Vladuška sporoča …
Tudi tokrat si me navdušila s kreativno uporabo negativa, ki si ga deloma izrezala obema tagoma. In pa barvanje je prav tako krasno.
Oseba moi sporoča …
Super ideja s tagom in negativom.
Oseba Metuljčica sporoča …
Sem uživala ob tvojem barvanju in sestavljanju magnolij, ko sem preletela tudi tvoje prejšnje objave. Tudi meni je všeč ideja s tagom. Da so ti magnolije res pri srcu se vidi tudi na tvojih voščilnicah, kjer zasijejo v tvojem prelepem ustvarjalnem stilu.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Krasne magnolije. Zelo lepo si ustvarjala v zadnjem obdobju od mojega obiska. Lepo pomlad in lep dan
Tamara
Oseba Tina sporoča …
Helena, kako zelo sta lepi...navdušena sem nad delnim izrezom in tvojim krasnim barvanjem....