Modri cvet za "Ko me inspirira"

Malo spomladanskega odklopa (oz. lenobe in utrujenosti :)) ter ukvarjanje z velikonočnimi voščilnicami, in je mesec kar naokoli, ko nisem nič objavljala.

Vladkin in Tinin izziv pa težko izpustim, zato je za ta namen nastala spodnja voščilnica.


Motiv sem odtisnila na bel papir za risanje in barvanje ter ga pobarvala s svinčnik barvicami. Le desni del motiva sem zarezala s šablono. Tako sem dobila zarezo, v katero sem dala trak pavs papirja, na katerem je toplotno embosirano voščilo.

Tukaj spodaj se lepo vidi ta zareza in dodan trak.


Želim lep, že nekoliko praznično obarvan teden!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Magnolija (štampiljke in šablone), Okrašeni pravokotniki
- Voščilo je Vladkino

***
Izziv:
- Ko me inspirira #71 - Modri cvet
- Najlepši par - galerija meseca aprila

Komentarji

Oseba Zvonka sporoča …
Čudovito pobarvan cvet magnolije in zelo lep odtenek modre. Super ideja z zataknjenim pavs papirjem.
Oseba Hali sporoča …
U kako čudovita ideja z delno izrezanim cvetom. Barve so prekrasne, mojstrica...
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako krasno si pobarvala cvet! Dobro, da si napisala, da je samo delno izrezan, saj deluje, kot da je s 3D blazinico zalepljen na osnovo. Čudovita voščilnica. :-)
Oseba Glenna's craft sporoča …
Super ideja in enkratno barvanje...Čudovita voščilnica!
Oseba iris-irena sporoča …
Čudovit moder cvet! Krasna voščilnica je!

lp
Oseba Tina sporoča …
jej, Helena...še barvanje me je zopet pustilo čisto odprtih ust...potem pa še tako zelo simpatična ideja z delnim izrezom. Hvala ti....
Oseba Vladuška sporoča …
Sem vesela, da le stežka izpustiš najin izziv :) Čudovit moder cvet, ki si ga krasno popestrila še z delnim izrezom in zataknjem paus trakom. Krasna voščilnica.
Oseba NinaS sporoča …
Čudovito sestavljena voščilnica in pobarvan cvet.
Oseba Valerija sporoča …
Uau, čudovito si pobarvala magnolijo in naredila krasno voščilnico. Zelo mi je všeč!
Oseba Nataša Š. sporoča …
Prekrasna voščilnica in čudovito pobarvan moder cvet!