MŠPU - 2. teden


3. domača naloga - embosiranje z rezalno šablono

V ustvarjalno učilnico drugega tedna je stopila učiteljica Vladka, ki nam je pokazala, da se da embosirati (učinek letterpress-a oz. visokega tiska) tudi kar s hrbtno stranjo šablone. Na fotografiji se ravno ne vidi, da je beli del snežinke vtisnjen v karton.




4. domača naloga - Akvarelno pobarvana srnica in zimska scena (nekaj "nesneženega")

Srnico sem pobarvala po Tinini predlogi, za pikice pa uporabila Rangerjev Liquid Pearls. Modro ozadje je narejeno tako, da sem tekočino za maskiranje poškropila po akvarelnem papirju, počakala, da se posuši, pobarvala z distress blazinicami in nato odstranila maskirne pikice.


Za zasneženo ozadje sem uporabila pluto, ki se uporablja kot podlaga za laminat ali vinilna tla ter jo pobarvala z belo tempero.
Ups, zdaj sem opazila, da bi bambi moral imeti temen nosek. Popravim in na novo fotografiram :)



5. domača naloga - Kreativna uporaba pisanega ozadja

Med mojimi ustvarjalnimi pripomočki ni sprejev in alkoholnih inkov, ker takšna ozadja potem ne znam uporabiti oz. ni moj stil :) Tokrat sem si v mini pršilko sama naredila akvarelno tekočino. Barvo sem izbrala takšno, da bo v stilu z bunkicami na božičnem drevesu.


Nitko sem zalepila kar med plasti akvarelnega papirja in moos gume.



Tako, pa sem opravila z domačimi nalogami drugega tedna. Delam jih kar redno, le za fotografiranje je čas (in prava svetloba) le med vikendom :)

Prijeten teden!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Velika snežinka, Srnica, Pravokotniki s šivi, Krogi s šivi, Mini prazniki

***
Izzivi:
- Mala šola prazničnega ustvarjanja - 7. sezona
- Galerija meseca oktobra
- Pomladna kolekcija 

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Lepo si naredila domače naloge. Vse voščilnice in obeski so krasni. Pridna učenka!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Vse pohvale za vestno opravlejen domače naloge. Fantastično si pobarvala srnico, obe verzije snežink pa so super izpadle :). Hval za idejo z akvarelom v spreju :).
Oseba moi sporoča …
Čudovite snežinke in krasno opravljene naloge.
Oseba oldpunca sporoča …
Zelo pridna si bila pri domačih nalogah. Na prvi mi je še posebej padlo v oči, kako domiselno si združila novo in staro snežinko. Voščilnica je čudovita. S snegom na drugi voščilnici si pa imela kar nekaj dela. :-) Pridna, kako si se potrudila. Srnica je pravi cukerček. Lepo si jo pobarvala. Snežinki, okraska, sta čudoviti. Lepo ozadje si naredila. Všeč mi je barva.
Gremo naprej! Nova naloga nas že čaka. :-)
Oseba Tina sporoča …
Helena, hvala za toooliko krasnih idelkov in predvsem nasvet z maskirno tekočino...to je zagotovo najbolj beli učinek, kar se ga da doseči...vse drugo se namreč vsaj malo obarva. Srnica je pa krasna...tudi z nežnim noskom ❤️in tvoji okraski so izjemno lepe barve...
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito si opravila z vsemi domačimi nalogami. Prekrasni izdelki. Tako izdelano ozadje z maskirno tekočino je boljše, ker pike dejansko ostanejo bele in ne prevzamejo barve iz ozadja. Tudi pluto si dobro uporabila. In pa krasn izdelala tudi ozadje za snežinke.
Oseba Tina Z. sporoča …
oo, same fajne ideje imaš, voščilnice in obeski pa prečudoviti.